Kijk wat deze bestuurders over ons pakket te zeggen hebben!

Goede ervaringen, mee. Vriendelijke helpdesk. Adequate afhandeling problemen. Wij zijn dik tevreden.

- Hans van de Laar, Mierlose TV -

Voor ons is AllUnited prima toegankelijk en bereikbaar. De ondersteuning  is vriendelijk, begripvol en geduldig. De geleverde software en ClubApp past prima bij onze vereniging en voldoet aan onze wensen.Het gebruiksgemak van het AllUnited-pakket voor de diverse commissies en de bediening van het afhangbord is van meerwaarde voor onze Tennisclub.

- Gert van Eijk, Hillegomse Tennis Club (HTC) -

Een compleet programma waarin alles geïntegreerd is en je snel onder de knie hebt. Het is zeer stabiel en werkt zo goed dat de helpdesk vrijwel nooit nodig is. Mocht deze wel nodig zijn, dan wordt er snel gereageerd.

- Paul Maas, TV Strijdo -

Deskundig, klantgericht, houden rekening met bijzondere omstandigheden, zeer vriendelijk, staan open voor de wensen van de klant, zeer hulpvaardig.

- Peter Barnard, AV Sparta -

Programma is veelomvattend en groeit nog steeds ook naargelang de toename van de ervaringen van de gebruikers. Helpdesk reageert alert op hulpaanvragen.

- Loek Lelieveld, AV Spirit -

Heel goede service. Top back office tools en website voor verenigingen. Aangeboden app loopt achter

- Paul Bullivant, LTC de Meent -

Zeer adequate reacties en oplossingen op vragen die via het ticket systeem gesteld worden. Leggen duidelijk uit hoe iets werkt en nemen daar ook de tijd voor. Merk dat de professionaliteit hoog in het vaandel staat door steeds met verbeteringen te komen die nodig zijn om onze administratie steeds meer te optimaliseren.

- Sjaak van der Pluijm, Atletiek en Wandelvereniging de Kieviten -

“Ruim 1 jaar werken wij nu met AllUnited, we gebruiken het voor onze ledenadministratie, website, clubcasting, afhangbord en nog enkele functies. Ondanks dat niet alle functies rondom rapportages en facturering snel te begrijpen zijn, vinden we het totaal pakket een hele goede oplossing voor een tennisvereniging  met 1000 leden. De respons op vragen en problemen is bijzonder goed, snel en duidelijk, Al met al is AllUnited een aanrader!”

- Dick Mandemaker, T.C. Skinlo -

We begonnen met de ledenadministratie. Daarna de website. Nu we de app zijn gaan gebruiken, bereiken we steeds meer leden. De integratie met banen-afhang en interne competities vervangt de nostalgische lijsten omdat iedereen zelf uitslagen invult, net als bij de competitie. AllUnited is een prima partner.

- Marco van Buuren, NVLTB -

Mijn complimenten naar AllUnited als organisatie en speciaal naar Bea Logtenberg. Zij heeft mij geholpen gedurende het traject en al mijn vragen beantwoord. Sommige antwoorden kreeg ik zelfs maandagavond laat nog binnen. Welke vraag ik ook stelde ze werden altijd volledig en duidelijk beantwoord.

- Tim de Hoog, A.T.V. Scorpio -

Mijn ervaring met AllUnited is positief.  Ik werk nu ruim een half jaar met het programma van AllUnited. De helpdesk tickets hebben mij hierbij enorm geholpen. Waarvoor dank!.

- Hannie van Dijk, TV Ommoord -

We zijn nu het 3e jaar bezig met AllUnited. De eenvoud waarmee de facturen aangemaakt worden en de ontvangsten via de bank verwerkt worden is gewoon grandioos. Ik zou zeggen verenigingen verenig u en ga over op AllUnited.

- Gerard Groenestein, Nederlandse Bearded Collie Club (NBCC) -

Het aangeboden totaalpakket inclusief ledenadministratie, website en boekhouding werkt naar behoren en ontwikkelt zich steeds meer als een solide oplossing. De service op het gebied van conversie vanuit het legacy systeem was voor onze vereniging voldoende. De snelheid van de afhandeling van tickets door AllUnited is voldoende.

- Hendrik Gelijk, OSV NAM -

Allunited biedt een goed pakket met prima ondersteuning. Problemen worden opgelost en nu ze nauw gaan samenwerken met de KNLTB verwacht ik alleen maar meer gebruiksgemak.

- Bram Gort, ALTB -

Een alomvattend systeem waarin je de hele vereniging bij elkaar hebt. Geen rompslomp achteraf maar direct goed op orde en concreet!

- Thijs Cost, ZPC de Rog -

AllUnited biedt de meest complete oplossing voor tennisverenigingen op dit moment in de markt als onafhankelijke aanbieder

- Andy Schuurman, TV Barendrecht -

AllUnited, een prachtig geïntegreerd systeem voor verenigingen. Makkelijk te leren en te bedienen voor alle leden binnen de vereniging.

- Peter Bos, PAC Rotterdam -

Echt value for money

- Sandrine Laureau van de Koninklijke HFC werkt al jaren met de AllUnited applicatie. Een voetbalclub met een eigentijdse koers, een rijke historie en moderne kijk op voetbal. Lees haar ervaringen via de knop.  -

Ik heb AllUnited ervaren als een snelle, leuke, vriendelijke, accurate en zeer deskundig bedrijf dat weet wat de gebruikers willen om zo leden meer te bedienen. Verder hebben ze een prima werkend systeem waarin veel mogelijk is. Top voor elkaar!

- Marten Perdok, LTV Randenbroek -

Zelfs voor Ouderen die niet uitblinken in kennis over websites en het onderhouden hiervan worden weer jong van geest met de hulp van AllUnited!

- Nico van Beelen, AOBK -

De service desk van AllUnited is goed ingericht: er wordt snel gereageerd en de medewerkers denken mee met de situatie van jouw vereniging. Daarom zijn zij sterk in hun dienstverlening.

- Carl Weijer, Omnia 2000 -

AllUnited ervaar ik sinds het 1e jaar dat ik ledenadministrateur ben als een serieuze partner voor de ledenadministratie. Reageren adequaat op vragen en problemen zo die er zijn. Kortom zeer tevreden.

- Wim Kap, MTC BeQuick -

Klantvriendelijke efficiënte organisatie die voor een redelijke prijs fantastische software heeft. Echt een aanrader, ook voor verenigingen met alleen leden en een jaarlijkse lidmaatschapsbijdrage.

- Jan Doolhof, Vereniging van Gepensioneerden Koninklijke Volker Wessels Stevin -

“Na 8 jaar Clubwebware was het begin wel even wennen maar worden de voordelen en functionaliteit  steeds duidelijker. Hierdoor is aanzienlijke tijdsbesparing in de boekhouding gerealiseerd. Met alle nieuwe ontwikkelingen / functionaliteiten worden we bevestigd in onze keuze voor een snelle overgang naar AllUnited!”

- Edgar Peet, ZTC de Pelikaan -

Mijn ervaring met AU is zeer goed. Er wordt zeer adequaat gereageerd op vragen en er wordt geduldig geluisterd ondanks dat ik totaal geen ervaring heb. Daar wordt zeer professioneel mee om gegaan.

- Sjaak van der Pluijm, Atletiek en Wandelvereniging de Kieviten -

“Een professionele organisatie, met een goede staat van dienst. Het product AllUnited heeft zeer uitgebreide functionaliteit. Echter het implementeren en gebruiken vergt gedegen voorbereiding en training.”

- Dick Mandemaker, T.C. Skinlo -

In ca. 1,5 jaar is AllUnited gegroeid van amateuristisch naar redelijk professioneel. Verbeterpunt is nog wensen van de klant. Die krijgt geen terugkoppeling over wanneer die wens ingevuld gaat worden. Operationele probleempjes worden goed opgepakt.

- Bert van Tol, LTV Best -

Doorslaggevend in onze keuze was dat wij merkte dat AllUnited een compleet systeem biedt dat ook is voorbereid op de toekomst.

- Stefan Huibers, TV Spitsbergen -

Eerste keer contact gezocht met support. Prettig telefoongesprek beëindigd met duidelijke afspraak.

- Karin Lamer, Vrijwilliger -

“Een geïntegreerd systeem, door de modulaire opzet flexibel en handig in gebruik.”

- Danielle Bot, VLTC Vlaardingen -

Wat goed werkt zijn de tickets. Wordt snel op gereageerd en meestal ook duidelijk, een enkele keer wordt vergeten dat niet iedereen deskundig is.

- Frank Beiboer, Nederlandse Rottweiler Club -

Een overgang naar een nieuw systeem brengt altijd onzekerheden en vragen met zich mee. Zo ook bij de overgang naar AllUnited. Een papieren handleiding volstaat dan niet altijd om alles op te lossen. Gelukkig is er dan een goed bereikbare, vriendelijke en deskundige helpdesk die alles snel oppakt en zorgt dat je weer verder kunt. Wij zijn dan ook zeer tevreden met de overgang naar AllUnited.

- Paul Maas, TV Strijdo -

AllUnited is een breed pakket ter ondersteuning van de bedrijfsvoering van onze tennisvereniging. Zowel de functionaliteit van de website als de backoffice worden als gebruiksvriendelijk ervaren. Bij vragen en/of problemen wordt door de servicedesk snel en effectief gereageerd.

- Willem Schoonebeek, Tennisvereniging de IJpelaar -

Het systeem draait, na wat strubbelingen bij het inrichten en opzetten, naar behoren. Het zou handig geweest zijn als AllUnited een voorbeeld-site had uitgewerkt voor atletiekverenigingen.

- Rob van Beek, ARV Illion -

“Brede functionaliteit, goede integratie met de financiële administratie, prima startpunt om de verenigingsprocessen te verbeteren. Goede en snelle ondersteuning van de service desk”

- Maarten Knoppers, HTLC de Kuil -

Share This