
Facturatie en debiteurenbeheer
-
Facturatie en debiteurenbeheer speciaal ontwikkeld voor (sport)verenigingen, stichtingen en community’s
-
Facturatie, boekhouding, ledenadministratie, clubwebsite en meer in één systeem
-
Financiële administratie software dat verenigingen inzicht en slagkracht geeft
Verbeterde processen
Facturatie scripts
OMNI proof

Een flexibele facturatietool op maat

Inzichtelijk en overzichtelijk debiteurenbeheer
Door te werken vanuit één pakket voor de complete administratie, blijft de informatie consistent en up-to-date en verloopt het beheer van de financiële administratie efficiënter. Het debiteuren systeem biedt ook de mogelijkheid om verschillende rapportages te genereren en maakt het mogelijk om via deze rapportages direct contact te leggen met een debiteur.
Integratie met andere aanvullende modules
-
Automatische bankkoppeling
Met de automatische bankkoppeling wordt handmatige invoer van bankmutaties overbodig. Dit bespaart tijd en lasten! -
iDEAL
Vereenvoudig het innen van gelden met onze iDEAL-module. Betalingen voor contributies, aanmaningen en evenementinschrijvingen met één klik! -
Banen reserveren
Optimaliseer het proces om banen te reserveren! Ons boekingssysteem maakt het reserveren van tennis-, padel- squash- en badmintonbanen eenvoudig!
-
Boekhouding
Profiteer van geavanceerd financieel beheer met de Boekhoudmodule! Beheer je verenigingsfinanciën, geldstromen en krijg meer inzicht in de financiële situatie.

Extra Services: we nemen graag
werk uit handen
Veelgestelde vragen
Als penningmeester beschik je over diverse instrumenten. Je kan facturen storneren, waarbij het systeem automatisch een creditnota aanmaakt en het lid weer klaar zet om opnieuw gefactureerd te worden. Als penningmeester kan je nu de benodigde aanpassingen doorvoeren en vervolgens de facturatie draaien met de nieuwe correcte bedragen als gevolg.
Tweede optie betreft het veld “facturatie instructies”. Dit veld zorgt ervoor dat deze facturen na het massaal factureren niet al zijn geboekt. Om deze facturen te boeken, dient de penningmeester eerst te bekijken wat de facturatie instructie betreft en daarna kan deze factuur worden geboekt, indien penningmeester akkoord geeft. Laatste optie is om het systeem de financiële gevolgen van de aanpassing (bijv. van actief naar rustend lid) te laten uitrekenen.
Vervolgens kan de penningmeester kiezen om dit bedrag wel of niet als factuur te boeken. Grote bedragen zullen tot een factuur worden omgezet, kleine bedragen zullen eerder als incidentele baten worden weggezet.
Stap 1: relatiebestand toevoegen
Voeg jouw relatiebestand toe in de documentenkluis van jouw AllUnited systeem.
Stap 2: inrichten systeem
Wij importeren de bestanden in jouw AllUnited systeem en zorgen dat alle relaties op de juiste manier in het systeem komen te staan.
Stap 3: uitleg systeem
Wij plannen een online bespreking in om de werking van jouw administratie uit te leggen.
Stap 4: feedback geven
Na de uitlegsessie is er de mogelijkheid om het systeem zelf te verkennen en te controleren, zodat jullie feedback kunnen geven en gerichte vragen kunnen stellen.
Stap 5: feedback verwerken
Wij voeren de gewenste correcties door, waarop jullie de laatste wijzigingen nog eens kunnen controleren.
Stap 6: start implementatie en aan de slag met AllUnited
Gefeliciteerd, je kunt aan de slag met het volledig voor jou ingerichte relatieadministratie!
Indien van toepassing zal de financiële implementatie plaatsvinden.
Het beheren van jouw vereniging wordt vele malen eenvoudiger en fijner. Houd de ledenadministratie en boekhouding up-to-date, zorg ervoor dat de facturen allemaal netjes op tijd worden gefactureerd, synchroniseer automatisch met de bond en nog veel meer.
Wij raden aan om de facturen eerst per email te versturen. Deze facturen zullen vervolgens batchgewijs worden verstuurd om te voorkomen dat de facturen door de mailproviders worden gezien als spam. Het komt voor dat sommige e-mailadressen mogelijk foutief zijn of dat er geen mailadres bekend is op de relatiekaart.
Deze facturen kan je dan per post versturen (indien gewenst met een andere lay-out waarbij het lid wordt verzocht zijn mailadres aan te passen in de administratie). Ook voor leden die de voorkeur hebben om de factuur sowieso per post te ontvangen, kan een andere template worden gehanteerd. Het is mogelijk om extra administratieve kosten te rekenen voor facturen per post. De vereniging kan er ook voor kiezen om de facturen niet te versturen, maar dat is minder gebruikelijk. Via de ledenmodule of via een AllUnited website zijn hun facturen en openstaande posten inzichtelijk.
Facturen kunnen zowel digitaal als per post worden verzonden. Tevens zijn de eigen facturen inzichtelijk voor het lid via de ledenmodule.
iDEAL is een losse module die door de vereniging geactiveerd kan worden. Naast diverse betaalwijzen zijn ook eigen betalingstermijnen voorhanden. Handig bij een seizoen van 12 maanden met een factuur in 10 termijnen, waarbij in de laatste 2 maanden geen termijn meer wordt geheven.
Blije verenigingen vertellen
-
“De eenvoud waarmee de facturen aangemaakt worden en de ontvangsten via de bank verwerkt worden is gewoon grandioos. Ik zou zeggen verenigingen verenig u en ga over op AllUnited.”
Gerard Groenestein
Nederlandse Bearded Collie Club (NBCC)
-
“Ik heb AllUnited ervaren als een snelle, leuke, vriendelijke, accurate en zeer deskundig bedrijf dat weet wat de gebruikers willen om zo leden meer te bedienen. Verder hebben ze een prima werkend systeem waarin veel mogelijk is. Top voor elkaar!”
Marten Perdok
LTV Randenbroek
-
“De boekhouding is zeer gebruikersvriendelijk en levert overzichtelijke rapporten op. Ook de leden kunnen eenvoudig hun rekeningen inzien en online via iDeal betalen.”
Marcel de Kler
H.V. & C.V. Quick
Facturatie en debiteurenbeheer aanvragen
Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze Facturatie en debiteurenbeheer-module voor jouw community! Laat ons weten wat jouw wensen zijn, dan stemmen we gezamenlijk af hoe we de Facturatie en het debiteurenbeheer voor jouw club kunnen inzetten.