![Extra Services AllUnited](/wp-content/themes/yootheme/cache/4d/7-4ddbf0cf.jpeg)
Extra Services: professionele ondersteuning
Volledige transparantie
Vast contactpersoon
Gemakkelijk overdraagbaar
Jouw financiële administratie, onze service
![allunited financiele administratie](/wp-content/themes/yootheme/cache/17/getty-images-yV7PoebmI3w-unsplash-scaled-e1688652704962-17a18213.jpeg)
![allunited ledenadministratie](/wp-content/themes/yootheme/cache/09/ledenadmin-090c2d83.png)
Jouw ledenadministratie, onze service
Als verenigingsspecialisten begrijpen wij het belang van een goede verenigingsadministratie. Ontlast jouw vrijwilligers met onze betaalbare ‘Admin Services’. Wij nemen de ledenadministratie uit handen, inclusief nieuwe aanmeldingen, mutaties, afmeldingen, opnieuw indelen functies en meer.
Extra Services
Met het inlezen van bankbestanden worden je financiële gegevens automatisch en foutloos geïmporteerd. Bespaar tijd, vermijd fouten en houd je financiën moeiteloos onder controle!
Begrotingen worden door diverse commissies ingediend bij de penningmeester. Bij goedkeuring door de penningmeester kan deze begroting worden opgenomen binnen AllUnited, zodat er gedurende het boekjaar een goed overzicht is hoe het financieel binnen de commissie verloopt.
De penningmeester verstuurt alle facturen digitaal naar een AllUnited postbus. Hier wordt de PDF klaar gezet. AllUnited boekt de inkoopfactuur en verzorgt periodiek een betaalbestand voor de penningmeester en koppelt de PDF aan de factuur.
De jaarafsluiting omvat het vergelijken van contributie-opbrengsten, lidmaatschapsaantallen en andere belangrijke cijfers, evenals een grondige analyse van debiteurenbeheer, tussenrekeningen en balansposten. Hieruit volgt een rapportage en een aanbeveling voor een jaarrekening.
AllUnited zorgt voor een vlotte en eenvoudige verwerking van BTW door middel van een BTW journaalpost die per kwartaal wordt geboekt. Deze gegevens worden vervolgens aan de penningmeester verstrekt voor de aangifte, of de vereniging kan ons inloggegevens verstrekken om de aangifte namens hen te verzorgen. Na de aangifte kan de penningmeester gemakkelijk het verschuldigde bedrag overboeken.
Behoefte aan wat extra ondersteuning op het gebied van de facturatie en boekhouding? Of is er een nieuwe penningmeester in het bestuur gekomen? Volg een cursus betreffende jullie financiële administratie.
Ontlast jouw vrijwilligers met onze betaalbare ‘Admin Services’. Wij nemen de ledenadministratie uit handen, inclusief nieuwe aanmeldingen, mutaties, afmeldingen, opnieuw indelen functies en meer.
Sommige werkzaamheden vallen niet te categoriseren. Deze werkzaamheden vallen onder overige arbeid. In overleg kunnen we gezamenlijk bekijken of de gewenste werkzaamheden ook kunnen worden overgenomen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan content beheer of bijvoorbeeld het inregelen van een stemdag.
Deze blije communities gingen je voor
-
“De eenvoud waarmee de facturen aangemaakt worden en de ontvangsten via de bank verwerkt worden is gewoon grandioos. Ik zou zeggen verenigingen verenig u en ga over op AllUnited.”
Gerard Groenestein
Nederlandse Bearded Collie Club
-
“Door de professionele dienstverlening van AllUnited kunnen wij ons als bestuur volledig storten op activiteiten voor oud-leerlingen.”
Klaas Taselaar
Semper Floreat
-
“Terwijl AllUnited de administratie afhandelt, kan jij focussen op innovatie en groei van je bedrijf. Het is een fijne samenwerking met goed contact, snel bereikbaar en er wordt erg goed meegedacht.”
Jordi Deckers
House of Music
Extra Services aanvragen
Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze Extra Services! Laat ons weten wat jouw wensen zijn, dan stemmen we gezamenlijk af hoe we de extra service(s) voor jouw club kunnen vervullen.