Skip to main content
Extra Services AllUnited

Extra Services: professionele ondersteuning

Heb je extra hulp nodig bij de administratie van je vereniging? Onze Extra Services bieden de ideale oplossing. Of het nu gaat om contributie-inning, btw-aangiftes, jaarrekeningen of inkoopfacturen, wij nemen het graag (tijdelijk) van je over.

Volledige
transparantie

We verwerken alle informatie in jouw verenigingssysteem, waardoor alles 100% traceerbaar en transparant is.

Vast
contactpersoon

Je krijgt een vast contactpersoon, zodat je direct in contact staat met jouw specialist. Geen gedoe, maar directe ondersteuning!

Gemakkelijk
overdraagbaar

De werkzaamheden worden in jullie systeem gedaan, zodat de taken met gemak kunnen worden overgenomen. Flexibiliteit ten top.

Jouw financiële administratie, onze service

AllUnited ontzorgt jouw community op financieel gebied met diensten als massafacturatie, automatische incasso, aanmaningsproces, en verwerking van bankmutaties. Onze Qualified Controller combineert kennis van het AllUnited systeem met financiële expertise voor een efficiënte en accurate boekhouding.
allunited financiele administratie
allunited ledenadministratie

Jouw ledenadministratie, onze service

Als verenigingsspecialisten begrijpen wij het belang van een goede verenigingsadministratie. Ontlast jouw vrijwilligers met onze betaalbare ‘Admin Services’. Wij nemen de ledenadministratie uit handen, inclusief nieuwe aanmeldingen, mutaties, afmeldingen, opnieuw indelen functies en meer.

Extra Services

Bankbestanden inlezen

Met het inlezen van bankbestanden worden je financiële gegevens automatisch en foutloos geïmporteerd. Bespaar tijd, vermijd fouten en houd je financiën moeiteloos onder controle!

Begroting invoeren

Begrotingen worden door diverse commissies ingediend bij de penningmeester. Bij goedkeuring door de penningmeester kan deze begroting worden opgenomen binnen AllUnited, zodat er gedurende het boekjaar een goed overzicht is hoe het financieel binnen de commissie verloopt.

Clubspecifieke rapportages
Duidelijke inzichten in jouw data? Wij kunnen club specifieke rapportages voor je opstellen, zodat je meer inzicht krijgt in jouw data.
Extra inschrijfformulieren
Heeft jouw vereniging meerdere inschrijfformulieren nodig op de website? Zowel eenvoudige als complexe formulieren kunnen wij realiseren.
Inkoopfacturen verwerken

De penningmeester verstuurt alle facturen digitaal naar een AllUnited postbus. Hier wordt de PDF klaar gezet. AllUnited boekt de inkoopfactuur en verzorgt periodiek een betaalbestand voor de penningmeester en koppelt de PDF aan de factuur. 

Jaarafsluiting

De jaarafsluiting omvat het vergelijken van contributie-opbrengsten, lidmaatschapsaantallen en andere belangrijke cijfers, evenals een grondige analyse van debiteurenbeheer, tussenrekeningen en balansposten. Hieruit volgt een rapportage en een aanbeveling voor een jaarrekening. 

Maandrapportages W&V
Krijg inzicht in jouw winst- en verliescijfers met maandelijkse rapportages.
BTW-aangifte

AllUnited zorgt voor een vlotte en eenvoudige verwerking van BTW door middel van een BTW journaalpost die per kwartaal wordt geboekt. Deze gegevens worden vervolgens aan de penningmeester verstrekt voor de aangifte, of de vereniging kan ons inloggegevens verstrekken om de aangifte namens hen te verzorgen. Na de aangifte kan de penningmeester gemakkelijk het verschuldigde bedrag overboeken. 

Opfriscursus penningmeester

Behoefte aan wat extra ondersteuning op het gebied van de facturatie en boekhouding? Of is er een nieuwe penningmeester in het bestuur gekomen? Volg een cursus betreffende jullie financiële administratie.

Opfriscursus ledenadministrateur
Behoefte aan wat extra ondersteuning op het gebied van de ledenadministratie? Of is er een nieuwe ledenadministrateur gevonden? Volg een cursus betreffende jullie ledenadministratie.
Vrijwilligersdiensten inrichten
Verplichte diensten draaien? Een goed (bar) diensten schema en vrijwilligers een automatische herinnering sturen? Wij kunnen jou helpen met het inrichten van de vrijwilligers diensten.
Relatie- en ledenadministratie

Ontlast jouw vrijwilligers met onze betaalbare ‘Admin Services’. Wij nemen de ledenadministratie uit handen, inclusief nieuwe aanmeldingen, mutaties, afmeldingen, opnieuw indelen functies en meer.

Overige werkzaamheden

Sommige werkzaamheden vallen niet te categoriseren. Deze werkzaamheden vallen onder overige arbeid. In overleg kunnen we gezamenlijk bekijken of de gewenste werkzaamheden ook kunnen worden overgenomen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan content beheer of bijvoorbeeld het inregelen van een stemdag.

Deze blije communities gingen je voor

  • Logo Nederlandse Bearded Collie Club (NBCC)

    “De eenvoud waarmee de facturen aangemaakt worden en de ontvangsten via de bank verwerkt worden is gewoon grandioos. Ik zou zeggen verenigingen verenig u en ga over op AllUnited.”

    Gerard Groenestein

    Nederlandse Bearded Collie Club

  • Logo Semper Floreat

    “Door de professionele dienstverlening van AllUnited kunnen wij ons als bestuur volledig storten op activiteiten voor oud-leerlingen.”

    Klaas Taselaar

    Semper Floreat

  • Logo House of Music Katwijk

    “Terwijl AllUnited de administratie afhandelt, kan jij focussen op innovatie en groei van je bedrijf. Het is een fijne samenwerking met goed contact, snel bereikbaar en er wordt erg goed meegedacht.”

    Jordi Deckers

    House of Music

Extra Services aanvragen

Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze Extra Services! Laat ons weten wat jouw wensen zijn, dan stemmen we gezamenlijk af hoe we de extra service(s) voor jouw club kunnen vervullen.

Soort service
Soort service