Skip to main content

Evenementen

Onze module Evenementen zorgt voor een volledig beheer van alle aspecten rondom het plannen van evenementen. Van het registreren en financieren, tot het communiceren en evalueren: AllUnited heeft het. Deze module biedt een naadloze integratie met andere modules binnen onze vereniging en is toegankelijk op alle apparaten en platformen.

Veelzijdig evenementenbeheer binnen jouw community

Het organiseren van (sport)evenementen binnen jouw community vraagt inzet van velen. Hierbij komt het plannen van evenementen met relevante informatie, zoals het registreren van deelnemers en hun gegevens. Maar er komt meer kijken bij evenementen planning. Het beheer van financiële aspecten zoals betalingen en kosten bijvoorbeeld. Ook de communicatie met deelnemers en belanghebbenden, evaluatie van het evenement en het verzamelen van feedback van deelnemers zijn belangrijke aspecten binnen het evenementen beheer.

laptop

Volledige integratie met andere modules

De Evenementenmodule is naadloos geïntegreerd met zowel de Ledenadministratie als de Facturatiemodule van AllUnited. Dankzij deze integratie blijft de informatie consistent en altijd up-to-date, waardoor het beheer van de vereniging efficiënter verloopt. Daarnaast is de Evenementenmodule ook met de Presentiemodule geïntegreerd. Met behulp van de Presentiemodule is het mogelijk om de aanwezigheid tijdens een (sport)evenement bij te houden. Deelnemers geven van tevoren hun aanwezigheid door.

tennis met mobiel

Interactieve evenementengroep met de ClubApp

Dankzij de ClubApp kunnen gebruikers een speciale groep aanmaken voor het evenement. Binnen deze groep hebben deelnemers de mogelijkheid om onderling berichten te delen, op elkaar te reageren en zelfs korte filmpjes en foto’s met elkaar te delen. De ClubApp creëert een levendige community waarin deelnemers gemakkelijk met elkaar kunnen communiceren en betrokken kunnen zijn bij het evenement.

Hoe de Evenementenmodule het verschil maakt

Effectieve communicatie

Faciliteer effectieve communicatie met deelnemers en andere belanghebbenden. Inclusief het verzenden van uitnodigingen, herinneringen, programma’s en andere relevante informatie over het evenement.

Bepaal de tarieven

Bij een evenement is het mogelijk om verschillende tarieven te hanteren voor diverse doelgroepen. Hierbij kan onderscheid gemaakt worden tussen leden, niet-leden en introducees.

Presentie bijhouden

Met behulp van de Presentiemodule is het mogelijk om de aanwezigheid te registreren van een evenement. Deelnemers geven van tevoren, tijdens of naderhand hun aanwezigheid door.

Maak kennis met onze Evenementenmodule en ontdek hoe wij jouw community kunnen versterken