AllUnited voor atletiekclubs
Spring jouw atletiekvereniging naar een hoger niveau
Partner Atletiekunie
Als officiële partner van de Atletiekunie zorgen we voor volledige ontzorging en optimale informatie-uitwisseling voor atletiekverenigingen en loopgroepen. Met onze naadloze integratie van ledenadministratie, disciplines (wedstrijd en recreatief) en bondsnummers zijn we dé alles-in-één oplossing voor jouw clubbeheer.
Haal het beste uit je Atletiekvereniging
-
Lessen
Met de Lessenmodule beheer je inschrijvingen, communiceer je met trainers en deelnemers en organiseer je op een effectieve en gemakkelijke manier atletieklessen! -
Materialen
Beheer en behoud overzicht van je materialen. Registreer diverse materialen in jouw administratie en koppel ze aan de personen wie ze in gebruik heeft. -
ClubApp
In je eigen ClubApp kun je eenvoudig met je eigen loopgroep communiceren, waardoor je geen gebruik hoeft te maken van een additioneel platform, zoals WhatsApp. -
Boekhouding
Profiteer van geavanceerd financieel beheer met de Boekhoudmodule! Beheer je verenigingsfinanciën, geldstromen en krijg meer inzicht in de financiële situatie. -
Digitale presentie
Atleten en trainers kunnen eenvoudig hun lessen en trainingen noteren, wat resulteert in effeciënt bijhouden van aanwezigheid en deelnemerslijsten.
-
Locatiezoeker
Plan gemakkelijk de bezetting van jouw locatie voor atletiektrainingen, wedstrijden en commerciële verhuur, allemaal in één overzichtelijk schema.
Persoonlijke communicatie op het juiste moment
Communiceer doelgericht en efficiënt op het juiste moment met onze oplossingen. Berichten bereiken leden snel via pushmeldingen in de ClubApp en sms-berichten via ons systeem. Ook verstuur je persoonlijke nieuwsbrieven voor effectieve community binding. Ons geïntegreerd systeem zorgt voor gestroomlijnde communicatie en helpt bij het behouden van leden en sponsoren.
Samen gaan we voor goud
Inzicht en overzicht
Brede ondersteuning
Multisport mogelijkheden
-
“Deskundig, klantgericht, houden rekening met bijzondere omstandigheden, zeer vriendelijk, staan open voor de wensen van de klant, zeer hulpvaardig.”
Peter Barnard
AV Sparta
-
“Programma is veelomvattend en groeit nog steeds ook naargelang de toename van de ervaringen van de gebruikers. Helpdesk reageert alert op hulpaanvragen.”
Loek Lelieveld
AV Spirit
-
“AllUnited, een prachtig geïntegreerd systeem voor verenigingen. Makkelijk te leren en te bedienen voor alle leden binnen de vereniging.”
Peter Bos
PAC Rotterdam
-
“Snelle en effectieve oplossingen voor vragen uit het Customer Care Center, met heldere uitleg. Er is duidelijke focus op professionaliteit en continue verbetering van onze administratie.”
Sjaak van der Pluijm
Atletiek en Wandelvereniging de Kieviten
Veelgestelde vragen
AllUnited wisselt namens de club/vereniging onderstaande data uit met de AtletiekUnie via HTTPS of SFTP. Deze heeft als doel om deze gegevens van leden automatisch synchroon te laten lopen bij de AtletiekUnie. De club/verenigingsdata bij AllUnited staat opgeslagen in 2 verschillende datacentra in Nederland.
Persoonsgegevens:
Bondsnummer, Voorletters, Voorvoegsel, Achternaam, Voornaam, Geboortedatum, Geslacht & Nationaliteit
NAW gegevens:
Straat, Huisnummer, Huisnummer toevoeging, Postcode, Woonplaats, Land
Contact gegevens:
Telefoonnummer, E-mail
Lidmaatschap:
Ingangsdatum lidmaatschap, Einddatum lidmaatschap
Stap 1: relatiebestand toevoegen
Voeg jouw relatiebestand toe in de documentenkluis van jouw AllUnited systeem.
Stap 2: inrichten systeem
Wij importeren de bestanden in jouw AllUnited systeem en zorgen dat alle relaties op de juiste manier in het systeem komen te staan.
Stap 3: uitleg systeem
Wij plannen een online bespreking in om de werking van jouw administratie uit te leggen.
Stap 4: feedback geven
Na de uitlegsessie is er de mogelijkheid om het systeem zelf te verkennen en te controleren, zodat jullie feedback kunnen geven en gerichte vragen kunnen stellen.
Stap 5: feedback verwerken
Wij voeren de gewenste correcties door, waarop jullie de laatste wijzigingen nog eens kunnen controleren.
Stap 6: start implementatie en aan de slag met AllUnited
Gefeliciteerd, je kunt aan de slag met het volledig voor jou ingerichte relatieadministratie!
Indien van toepassing zal de financiële implementatie plaatsvinden.
Het beheren van jouw vereniging wordt vele malen eenvoudiger en fijner. Houd de ledenadministratie en boekhouding up-to-date, zorg ervoor dat de facturen allemaal netjes op tijd worden gefactureerd, synchroniseer automatisch met de bond en nog veel meer.
Ja, wij bieden het uitbesteden van de administratie aan als een van onze Extra Services. Wij kunnen de meeste uitvoerende taken van de ledenadministrateur en/of penningmeester grotendeels overnemen. Dit gebeurt volledig binnen de eigen administratie en kan op ieder moment weer door de vereniging zelf overgenomen worden.
Ja, dit is mogelijk. Wij adviseren de vereniging haar facturatie en debiteurenbeheer via AllUnited te laten verlopen. Daarmee wordt voorkomen dat alle leden ook als een debiteur in het andere financiële pakket onderhouden moeten worden en dat de informatie in het AllUnited systeem vervuilt.
Om dubbele werkzaamheden te voorkomen wordt dan een “dummy” grootboekrekening ingesteld in AllUnited, waarop alle posten die geen betrekking hebben op de debiteuren automatisch worden geboekt. In het financiële systeem worden dan periodiek de gegevens vanuit AllUnited ingelezen of via memoriaal geboekt.