Skip to main content
tennisracket met tennisbal

AllUnited voor racketsportclubs

AllUnited is de ultieme keuze voor al meer dan 350 tennis-, padel-, badminton-, squash- en tafeltennisverenigingen die op zoek zijn naar de meest geïntegreerde multisport oplossing met racketsport specifieke oplossingen. Of het nu gaat om commercieel inzetten van het park, een afhangbord met talloze instel mogelijkheden of het eenvoudig inplannen van bardiensten. AllUnited biedt het. 

dame en heer aan het squashen

Expert voor racketsport

Dankzij onze expertise in racketsporten hebben we een breed scala aan specifieke functies en tools, zoals baanreserveringen, lesplanning, bardiensten en koppelingen met led-leveranciers en toegangscontrolesystemen ontwikkeld die verenigingen helpen om het meeste uit hun sportieve activiteiten te halen.

padelspelers

Partner KNLTB

Als gecertificeerd KNLTB-partner bieden wij tennis- en padelverenigingen de oplossing om o.a. de administratieve last te verlichten. Door onze integratie van ledenadministratie, verschillende disciplines en bondsnummers in AllUnited wordt de organisatie efficiënter en leuker om te besturen.

Haal het beste uit je racketsportvereniging

Ontdek de handige modules die je racketsportclub naar een hoger niveau tillen. Optimaliseer eenvoudig het clubbeheer, verbeter de communicatie en behaal de beste resultaten.
  • Reserveren

    Optimaliseer het proces om tennis- en padelbanen te reserveren! Maak gebruik van het Advantage Afhangbord: de digitale tool voor controle en reserveringsbeheer. Ook mogelijk via de ClubApp.

  • Digitale ledenpas

    Een gepersonaliseerde, duurzame en altijd up-to-date oplossing voor jouw community. Onder andere te gebruiken als toegangscontrole met een moderne Digitale ledenpas in de app.
  • Meet & Play

    Biedt een koppeling aan voor baanverhuur en activiteiten. Hiermee kunnen leden banen huren, activiteiten boeken en profiteren van exclusieve kortingen.

  • Dienstenplanner

    Dit is dé oplossing voor de planning en verdeling van vrijwilligerstaken binnen de racketsportvereniging. Zo organiseer je met gemak bar- en andere diensten.

  • Commercieel verhuur

    Met commercieel verhuur kunnen sportclubs banen verhuren aan niet-leden en hen laten betalen voor het gebruik. Dit zorgt voor extra inkomsten en beter gebruik van de faciliteiten.

  • Zoek een maatje

    Met onze ClubApp is het eenvoudig om een tennismaatje te vinden met specifieke voorkeuren en af te spreken. Ideaal voor nieuwe leden om contact te maken.

  • MijnKNLTB

    Via de ClubApp hebben leden inzicht in hun teamgegevens, speelschema’s en teamstand. Ook worden toernooien getoond, inclusief actuele KNLTB-ranking en kunnen leden andere spelers opzoeken.

  • Laddercompetitie

    Met de Laddercompetitie kunnen leden elkaar uitdagen en tegen elkaar spelen. Na het invoeren van de uitslag wordt de ranking direct bijgewerkt.

  • Koppeling baanverlichting

    Dankzij onze koppeling met LED-baanverlichting kunnen leden zelf eenvoudig de verlichting van een baan aan en uit zetten. Dit is niet alleen handig, maar stelt sportclubs ook in staat om energie te besparen.

    clubapp

    Onze ClubApp: Veelzijdig en compleet zelf instelbaar

    Onze ClubApp is voor clubs volledig zelf instelbaar wat uniek in de markt is. Clubs kunnen de app volledig personaliseren en aanpassen aan hun eigen huisstijl, en kunnen zij zelf bepalen welke functies wel of niet beschikbaar zijn voor hun leden.

    Hoe wij het verschil maken

    Geen vereniging is gelijk

    Dé tennisvereniging bestaat niet, en daarmee ook niet dé oplossing. Onze oplossing is met deze visie in gedachte ontwikkeld.

    Totale integratie

    Aangepaste boekhouding voor verenigingen, inclusief OMNI-verenigingen. Hiermee kunnen we contributie zoals familiekorting en lidmaatschapstypes ondersteunen.

    Multisport

    Beheer meerdere sporten in AllUnited met eigen seizoenen en contributiestructuren. Leden worden automatisch uitgewisseld en kortingsregelingen verrekend.

    • “Ik heb AllUnited ervaren als een snelle, leuke, vriendelijke, accurate en zeer deskundig bedrijf dat weet wat de gebruikers willen om zo leden meer te bedienen. Verder hebben ze een prima werkend systeem waarin veel mogelijk is. Top voor elkaar!”

      Marten Perdok

      LTV Randenbroek

    • “Goede ervaringen, mee. Vriendelijke helpdesk. Adequate afhandeling problemen. Wij zijn dik tevreden.”

      Hans van de Laar

      Mierlose Tennis Vereniging

    • “De ondersteuning is vriendelijk, begripvol en geduldig. De geleverde software en ClubApp past prima bij onze vereniging en voldoet aan onze wensen.Het gebruiksgemak van het AllUnited-pakket voor de diverse commissies en de bediening van het afhangbord is van meerwaarde voor onze Tennisclub.”

      Gert van Eijk

      Hillegomse Tennis Club

    • “Een compleet programma waarin alles geïntegreerd is en je snel onder de knie hebt. Het is zeer stabiel en werkt zo goed dat de helpdesk vrijwel nooit nodig is. Mocht deze wel nodig zijn, dan wordt er snel gereageerd.”

      Paul Maas

      Tennisvereniging Strijdo

    • “Heel goede service. Top back office tools en website voor verenigingen. Aangeboden app loopt achter”

      Paul Bullivan

      LTC de Meent

    • “Wij vinden het totaal pakket een hele goede oplossing voor een tennisvereniging met 1000 leden. De respons op vragen en problemen is bijzonder goed, snel en duidelijk. AllUnited is een aanrader!”

      Dick Mandemaker

      T.C. Skinlo

    • “Allunited biedt een goed pakket met prima ondersteuning. Problemen worden opgelost en nu ze nauw gaan samenwerken met de KNLTB verwacht ik alleen maar meer gebruiksgemak.”

      Bram Gort

      ALTB

    • “AllUnited is enthousiast, flexibel en innovatief.”

      Hans Brouwer

      Tennis & Padel Colmschate

    • “Door iedereen wordt de service als uitermate professioneel, efficiënt en met name persoonlijk ervaren.”

      Willem van Breda

      TV Woubrugge

    • “AllUnited ervaar ik als ledenadministrateur als een serieuze partner voor de ledenadministratie. Reageren adequaat op vragen en problemen zo die er zijn. Kortom zeer tevreden. ”

      Wim Kap

      MTC Be Quick

    • “Na 8 jaar Clubwebware was het begin wel even wennen maar worden de voordelen en functionaliteit steeds duidelijker. Hierdoor is aanzienlijke tijdsbesparing in de boekhouding gerealiseerd. Met alle nieuwe ontwikkelingen / functionaliteiten worden we bevestigd in onze keuze voor een snelle overgang naar AllUnited!”

      Edgar Peet

      ZTC de Pelikaan

    • “Doorslaggevend in onze keuze was dat wij merkte dat AllUnited een compleet systeem biedt dat ook is voorbereid op de toekomst.”

      Stefan Huibers

      Tennis- & padelvereniging Spitsbergen

    • “Een geïntegreerd systeem, door de modulaire opzet flexibel en handig in gebruik.”

      Danielle Bot

      VLTC Vlaardingen

    • “AllUnited is een breed pakket ter ondersteuning van de bedrijfsvoering van onze tennisvereniging. Zowel de functionaliteit van de website als de backoffice worden als gebruiksvriendelijk ervaren. Bij vragen en/of problemen wordt door de servicedesk snel en effectief gereageerd.”

      Willem Schoonebeek

      Tennisvereniging de IJpelaar

    • “Brede functionaliteit, goede integratie met de financiële administratie, prima startpunt om de verenigingsprocessen te verbeteren. Goede en snelle ondersteuning van de service desk”

      Maarten Knoppers

      HLTC de Kuil

    • “Ook voor een grote club als die van ons geeft AllUnited wat die moet geven! Mocht je er niet uit komen dan wacht er een goede helpdesk op je voor hulp!”

      Bas Koppelmans

      Tennis & Padel De Krekel

    Maak kennis met het systeem van AllUnited en ontdek hoe wij jouw community kunnen versterken.

    Veelgestelde vragen

    Hoe ziet een overstaptraject eruit?

    Stap 1: relatiebestand toevoegen  
    Voeg jouw relatiebestand toe in de documentenkluis van jouw AllUnited systeem.  

    Stap 2: inrichten systeem 
    Wij importeren de bestanden in jouw AllUnited systeem en zorgen dat alle relaties op de juiste manier in het systeem komen te staan. 

    Stap 3: uitleg systeem 
    Wij plannen een online bespreking in om de werking van jouw administratie uit te leggen.  

    Stap 4: feedback geven 
    Na de uitlegsessie is er de mogelijkheid om het systeem zelf te verkennen en te controleren, zodat jullie feedback kunnen geven en gerichte vragen kunnen stellen.  

    Stap 5: feedback verwerken  
    Wij voeren de gewenste correcties door, waarop jullie de laatste wijzigingen nog eens kunnen controleren.  

    Stap 6: start implementatie en aan de slag met AllUnited 
    Gefeliciteerd, je kunt aan de slag met het volledig voor jou ingerichte relatieadministratie!  

    Indien van toepassing zal de financiële implementatie plaatsvinden.  

    Het beheren van jouw vereniging wordt vele malen eenvoudiger en fijner. Houd de ledenadministratie en boekhouding up-to-date, zorg ervoor dat de facturen allemaal netjes op tijd worden gefactureerd, synchroniseer automatisch met de bond en nog veel meer.  

    Kunnen wij de administratie uitbesteden?

    Ja, wij bieden het uitbesteden van de administratie aan als een van onze Extra Services. Wij kunnen de meeste uitvoerende taken van de ledenadministrateur en/of penningmeester grotendeels overnemen. Dit gebeurt volledig binnen de eigen administratie en kan op ieder moment weer door de vereniging zelf overgenomen worden.  

    Kunnen wij met een extern boekhoudpakket blijven werken?

    Ja, dit is mogelijk. Wij adviseren de vereniging haar facturatie en debiteurenbeheer via AllUnited te laten verlopen. Daarmee wordt voorkomen dat alle leden ook als een debiteur in het andere financiële pakket onderhouden moeten worden en dat de informatie in het AllUnited systeem vervuilt. 

    Om dubbele werkzaamheden te voorkomen wordt dan een “dummy” grootboekrekening ingesteld in AllUnited, waarop alle posten die geen betrekking hebben op de debiteuren automatisch worden geboekt. In het financiële systeem worden dan periodiek de gegevens vanuit AllUnited ingelezen of via memoriaal geboekt. 

    Is er een koppeling met Badminton Nederland?

    Nee, op dit moment hebben wij nog geen koppeling met Badminton Nederland.

    Is er een koppeling met de KNLTB?

    Ja, AllUnited is een van de twee leveranciers die een koppeling heeft met de KNLTB. Het betreft hier een uitwisseling van de ledendata en de competitie data.

    Is er een koppeling met Squash Bond Nederland (SBN)?

    Nee, op dit moment hebben wij nog geen koppeling met Squash Bond Nederland.

    Is er een koppeling met Nederlandse Tafeltennisbond (NTTB)?
    Nee, op dit moment hebben wij nog geen koppeling.
    Wordt de activiteit Padel ook uitgewisseld met de KNLTB?
    Ja. Je kunt de activiteit padel aanmaken of meerdere activiteiten met padel waaraan je de bondsuitwisseling categorie Padel koppelt. Zodat dit wordt uitgewisseld via de nieuwe interface.
    Kan mijn eigen ledverlichting aangesloten worden op het afhangbord?

    De meeste ledverlichting werkt met het aanroepen van de API. Wij koppelen nu met Lumosa, AAA-Lux en Sport technologies. Philips is bezig met de koppeling via Meshlink. Meshlink maakt in opdracht van de KNLTB een algemene interface, zodat niet elke leverancier het wiel hoeft uit te vinden.

    In AllUnited kan ingesteld worden welke banen gekoppeld moeten worden. Ook is het mogelijk de lichtsterkte in te stellen per reserveringstype (competitie, toernooi etc.). Meer informatie hoe dit werkt, kun je hier vinden. AllUnited stuurt 1x per dag alle reserveringen door voor de volgende dag. Op de dag zelf worden de reserveringen realtime doorgestuurd. Met de Led-leverancier kunnen afspraken gemaakt worden over o.a. hoelang het licht moet blijven branden na afloop baanreservering.

    Kan ik ook hallen of andere zaken zoals mijn clubhuis verhuren?

    Ja, dat kan. Binnen onze applicatie kun je naast banen ook andere “locaties” toevoegen om te verhuren. Alle locaties op je club kun je beschikbaar stellen voor verhuur of reservering door specifieke groepen.

    Kunnen leden op de dag zelf hun reservering nog verwijderen?

    Zolang de reservering niet reeds actief is (= afgehangen), is deze reservering nog te verwijderen. Ook is het mogelijk dat een reeds begonnen baanreservering gestopt kan worden. Beide instellingen staan in het afhangbordrooster.

    Zijn trainingen en lessen meteen geblokt op de banen?

    Ja. Als jij bijvoorbeeld een training aanmaakt in onze applicatie, een tennisles op baan 5, of een evenement of wedstrijd laat plaatsvinden op een veld, kan deze niet meer worden gereserveerd. Alle locatie onderdelen in onze applicatie zijn geïntegreerd.

    Zijn reserveringen over meerdere locaties voor een periode te herhalen?

    Dit is afhankelijk van het reserveringstype. Er kunnen beperkingen gelden (bijvoorbeeld bij afhangen), maar voor de meeste reserveringen kunnen meerdere locaties tegelijk over periode worden herhaald. Het is zelfs mogelijk om uitzonderingen te maken bij feestdagen om de reeks te onderbreken.

    Zijn er mogelijkheden als onze accommodatie gedurende bepaalde periodes dicht is?

    Hiervoor kunnen afwijkende roosters worden aangemaakt welke het (standaard) rooster op deze dagen vervangen.


    Leden zijn niet in staat deze locaties te reserveren. Baanbeheerders zouden deze locaties wel kunnen reserveren, bijvoorbeeld om tijdens de vakanties baanonderhoud uit te voeren.