AllUnited voor schaatsclubs
Mede dankzij onze geïntegreerde schaatsvereniging-specifieke oplossingen kunnen wij ook jouw vereniging een impuls geven. AllUnited maakt het besturen van je club eenvoudiger en helpen je met oplossingen waarmee jouw vereniging beter kan ‘binden en boeien’.
Meerdere sporten, één administratie
Partner KNSB
Wij zijn gecertificeerd partner van de KNSB. Dit zorgt voor naadloze integratie van ledenadministratie en disciplines (waaronder wedstrijd- en recreatieve leden), inclusief bondsnummer. Deze informatie-uitwisseling draagt bij aan de complete ontzorging van schaatsverenigingen/ banen.
Haal het beste uit je schaatsvereniging
-
KNSB koppeling
Onze software zorgt voor snelle uitwisseling tussen jouw vereniging en de bond, waardoor wijzigingen automatisch worden verwerkt in beide administraties. -
Lessen
Met de Lessenmodule beheer je inschrijvingen, communiceer je met trainers en deelnemers en organiseer je op een effectieve en gemakkelijke manier schaatslessen. -
Digitale presentie
Presentielijsten en -mappen behoren tot het verleden! Met de Digitale presentie-module kan de presentie voor lessen, trainingen gemakkelijk worden bijgehouden. -
Beoordelingen
Verhoog het niveau van jouw schaatsers met behulp van de AllUnited Beoordeling-module, de tool voor zwemlessen om evaluaties en beoordelingen uit te voeren. -
ClubApp
Vormt het hart van jouw community. Met de ClubApp deel je berichten, creëer je ledeninteractie, verstuur je pushnotificaties, integreer je social media kanalen en meer!
Unieke meerlaagse structuur baanverenigingen
Jouw partner voor succes in jouw schaatsvereniging
Inzicht en overzicht
Brede ondersteuning
Multisport mogelijkheden
Veelgestelde vragen
Ja, AllUnited koppelt met de KNSB. Dit houdt in dat nieuwe leden, mutaties en afmeldingen worden doorgezet naar de KNSB.
AllUnited wisselt namens de vereniging onderstaande data uit met de KNSB via HTTPS of SFTP. Deze heeft als doel om deze gegevens van leden automatisch synchroon te laten lopen bij de KNSB. De club/verenigingsdata bij AllUnited staat opgeslagen in twee verschillende datacentra in Nederland.
Persoonsgegevens:
Voornaam
Voorletters
Voorvoegsel
Achternaam
Geslacht
Geboortedatum
NAW-gegevens:
Straat
Huisnummer
Toevoeging
Postcode
Plaats
Land
Contact gegevens:
Email
Telefoon
Mobiel
Functies:
Functie
E-mail-functie
Ingangsdatum
Einddatum
Stap 1: relatiebestand toevoegen
Voeg jouw relatiebestand toe in de documentenkluis van jouw AllUnited systeem.
Stap 2: inrichten systeem
Wij importeren de bestanden in jouw AllUnited systeem en zorgen dat alle relaties op de juiste manier in het systeem komen te staan.
Stap 3: uitleg systeem
Wij plannen een online bespreking in om de werking van jouw administratie uit te leggen.
Stap 4: feedback geven
Na de uitlegsessie is er de mogelijkheid om het systeem zelf te verkennen en te controleren, zodat jullie feedback kunnen geven en gerichte vragen kunnen stellen.
Stap 5: feedback verwerken
Wij voeren de gewenste correcties door, waarop jullie de laatste wijzigingen nog eens kunnen controleren.
Stap 6: start implementatie en aan de slag met AllUnited
Gefeliciteerd, je kunt aan de slag met het volledig voor jou ingerichte relatieadministratie!
Indien van toepassing zal de financiële implementatie plaatsvinden.
Het beheren van jouw vereniging wordt vele malen eenvoudiger en fijner. Houd de ledenadministratie en boekhouding up-to-date, zorg ervoor dat de facturen allemaal netjes op tijd worden gefactureerd, synchroniseer automatisch met de bond en nog veel meer.
Ja, wij bieden het uitbesteden van de administratie aan als een van onze Extra Services. Wij kunnen de meeste uitvoerende taken van de ledenadministrateur en/of penningmeester grotendeels overnemen. Dit gebeurt volledig binnen de eigen administratie en kan op ieder moment weer door de vereniging zelf overgenomen worden.
Ja, dit is mogelijk. Wij adviseren de vereniging haar facturatie en debiteurenbeheer via AllUnited te laten verlopen. Daarmee wordt voorkomen dat alle leden ook als een debiteur in het andere financiële pakket onderhouden moeten worden en dat de informatie in het AllUnited systeem vervuilt.
Om dubbele werkzaamheden te voorkomen wordt dan een “dummy” grootboekrekening ingesteld in AllUnited, waarop alle posten die geen betrekking hebben op de debiteuren automatisch worden geboekt. In het financiële systeem worden dan periodiek de gegevens vanuit AllUnited ingelezen of via memoriaal geboekt.