Skip to main content

Vanaf 5 december: Een nieuw Customer Care Center via Freshdesk

Met ingang van 1 december zullen we ons huidige ticketsysteem sluiten en overstappen op een Customer Care Center via Freshdesk. In deze periode tot en met de livegang werken we hard aan het afronden en overzetten van lopende tickets naar het nieuwe systeem. Meer details, inclusief belangrijke data lees je in dit bericht.

samen sterker bij AllUnited

Belangrijke data en overgangsperiode

Per 1 december wordt ons oude ticketsysteem gesloten. In de periode tot en met 4 december zullen we alle lopende tickets afronden of overzetten naar het nieuwe systeem. Tickets die niet meer relevant zijn, worden afgesloten. Heb je ons deze dagen toch dringend nodig? Geen enkel probleem. Je kan altijd een mailtje sturen naar info@allunited met jouw vraag of bellen naar 071 – 20 73 800.

Uitnodiging op 5 december

Op 5 december ontvang je een uitnodiging vanuit Freshdesk om je nieuwe account te activeren. Je wordt gevraagd om in te loggen en een persoonlijk wachtwoord te creëren. Na het inloggen verzoeken we je om je persoonlijke gegevens bij te werken of aan te vullen. Dit stelt ons in staat om je effectiever te ondersteunen en te zorgen dat we over de meest actuele en relevante informatie beschikken.

Houd deze dagen ook je spaminbox in de gaten, de uitnodiging kan per ongeluk daar terechtkomen. Markeer de afzender dan als ‘Veilig’ of ‘Niet ongewenst’. Dit zorgt ervoor dat onze toekomstige mails direct in je inbox verschijnen.

Ondersteuning tijdens de overstap

We begrijpen dat veranderingen soms vragen en aanpassingen met zich meebrengen. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om deze overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Jouw tevredenheid en gemak zijn onze prioriteit.

Veelgestelde vragen

Meer informatie over de overstap naar het nieuwe Customer Care Center? Kijk dan even op onze Customer Care Center FAQ. Mocht je aanvullende informatie nodig hebben, dan kun je contact opnemen via info@allunited.nl.