AllUnited voor Taekwondo verenigingen
Breng jouw taekwondovereniging naar een hoger niveau
Wij begrijpen de unieke behoeften van taekwondo verenigingen en bieden een uitgebreid pakket aan tools om jouw vereniging te ondersteunen. Van ledenadministratie tot aanwezigheidsregistratie, van trainingsplanning tot financiële administratie – onze alles-in-één oplossing is specifiek ontworpen om jouw vereniging te helpen groeien en succes te behalen. Met AllUnited til je jouw vereniging naar een hoger niveau, en creëer je een gestroomlijnde en efficiënte werkomgeving voor het bestuur, de trainers, de leden en de ouders. Samen gaan we voor goud!
Persoonlijke communicatie op het juiste moment
Haal het beste uit je taekwondovereniging
-
ClubApp
Vormt het hart van jouw taekwondoclub. Met de ClubApp deel je berichten, creëer je ledeninteractie, verstuur je pushnotificaties, integreer je social media kanalen en meer! -
Competitie
Transformeer de competitie binnen jouw taekwondo vereniging. Beheer teams, competitieschema’s, uitslagen wedstrijdformulieren en standen op een effectieve manier. -
Beoordelingen
Verhoog het niveau van jouw taekwondoleerlingen en -leden met behulp van Beoordelingen, de module om evaluaties en beoordelingen tijdens de taekwondolessen uit te voeren en bij te houden. -
Dienstenplanner
Dit is dé oplossing voor de planning en verdeling van vrijwilligerstaken binnen jouw taekwondo community. Dat bespaart je veel tijd en organiseer je eenvoudig vrijwilligersdiensten. -
Lessen
Met de Lessenmodule beheer je nieuwe inschrijvingen, communiceer je met trainers en deelnemers en organiseer je op een effectieve en gemakkelijke manier taekwondolessen.
Jouw partner voor succes in jouw taekwondoclub
Inzicht en overzicht
Brede ondersteuning
Multisport mogelijkheden
Veelgestelde vragen
Stap 1: relatiebestand toevoegen
Voeg jouw relatiebestand toe in de documentenkluis van jouw AllUnited systeem.
Stap 2: inrichten systeem
Wij importeren de bestanden in jouw AllUnited systeem en zorgen dat alle relaties op de juiste manier in het systeem komen te staan.
Stap 3: uitleg systeem
Wij plannen een online bespreking in om de werking van jouw administratie uit te leggen.
Stap 4: feedback geven
Na de uitlegsessie is er de mogelijkheid om het systeem zelf te verkennen en te controleren, zodat jullie feedback kunnen geven en gerichte vragen kunnen stellen.
Stap 5: feedback verwerken
Wij voeren de gewenste correcties door, waarop jullie de laatste wijzigingen nog eens kunnen controleren.
Stap 6: start implementatie en aan de slag met AllUnited
Gefeliciteerd, je kunt aan de slag met het volledig voor jou ingerichte relatieadministratie!
Indien van toepassing zal de financiële implementatie plaatsvinden.
Het beheren van jouw vereniging wordt vele malen eenvoudiger en fijner. Houd de ledenadministratie en boekhouding up-to-date, zorg ervoor dat de facturen allemaal netjes op tijd worden gefactureerd, synchroniseer automatisch met de bond en nog veel meer.
Ja, wij bieden het uitbesteden van de administratie aan als een van onze Extra Services. Wij kunnen de meeste uitvoerende taken van de ledenadministrateur en/of penningmeester grotendeels overnemen. Dit gebeurt volledig binnen de eigen administratie en kan op ieder moment weer door de vereniging zelf overgenomen worden.
Ja, dit is mogelijk. Wij adviseren de vereniging haar facturatie en debiteurenbeheer via AllUnited te laten verlopen. Daarmee wordt voorkomen dat alle leden ook als een debiteur in het andere financiële pakket onderhouden moeten worden en dat de informatie in het AllUnited systeem vervuilt.
Om dubbele werkzaamheden te voorkomen wordt dan een “dummy” grootboekrekening ingesteld in AllUnited, waarop alle posten die geen betrekking hebben op de debiteuren automatisch worden geboekt. In het financiële systeem worden dan periodiek de gegevens vanuit AllUnited ingelezen of via memoriaal geboekt.