
Hoe kunnen we jouw gymnastiekclub helpen?
-
De alles-in-één oplossing met handige modules voor gymnastiekverenigingen
-
Ledenadministratie, boekhouding, facturatie, clubwebsite en meer in één systeem
-
ClubApp met optie voor Digitale presentie en lessen- en trainingsplanning
-
ClubApp beoordeeld met 4,2 sterren op basis van 5.400 reviews
Koppeling met de KNGU
Alles-in-één oplossing
Verbind jouw community
Breng je leden dichter bij elkaar met slimme tools die samenwerken, communiceren en organiseren eenvoudig maken.

Til jouw club naar een hoger niveau
Til jouw gymnastiekvereniging naar een hoger niveau met AllUnited’s uitgebreide oplossingen die jouw administratie-, organisatie- en communicatieprocessen versterken. Op basis van een veilige relatieadministratie kan jouw gymnastiekvereniging onze diensten naar wens aanpassen en uitbouwen.
Haal het beste uit je gymnastiekvereniging
-
Lessen & trainingsplanner
Met onze lessen- en trainingsplanner kunnen trainers en deelnemers eenvoudig en snel lessen, tijden, locaties en periodes plannen. -
Digitale presentie
Presentielijsten en -mappen behoren tot het verleden! Atleten en trainers kunnen hun lessen en trainingen noteren, wat resulteert in het efficiënt bijhouden van aanwezigheid en deelnemerslijsten. -
Introducees en wachtlijsten
Onze toepassingen voor introducees en wachtlijsten voorkomen dat potentiële leden uit het oog verloren gaan en helpen clubs efficiënt nieuwe leden werven.
-
ClubApp
Vormt het hart van jouw gymnastiek community. Met de ClubApp deel je berichten, nieuwsupdates, creëer je ledeninteractie, verstuur je pushnotificaties, integreer je social media kanalen en meer! -
Locatiebeheer
Plan gemakkelijk de bezetting van jouw locatie voor trainingen, wedstrijden en commerciële verhuur, allemaal in één overzichtelijk schema. Dat bespaart tijd en zorgt een georganiseerde planning.

Op het juiste moment de juiste communicatie
Communiceer doelgericht en efficiënt op het juiste moment met onze oplossingen. Berichten bereiken leden snel via pushmeldingen in de ClubApp en sms-berichten via ons systeem. Ook verstuur je persoonlijke nieuwsbrieven voor effectieve community binding. Ons geïntegreerd systeem zorgt voor gestroomlijnde communicatie en helpt bij het behouden van leden en sponsoren.
Veelgestelde vragen
Persoonsgegevens:
Voorletters
Voornaam
Tussenvoegsels
Achternaam
Geboortedatum
Geslacht
Adres gegevens:
Straat
Huisnummer + toevoeging
Postcode
Woonplaats
Land
Contactgegevens:
E-mail adressen
Telefoon nummers
Lidprofiel:
Disciplines van het lid
Startdatum disciplines van het lid
Einddatum disciplines van het lid
Bondsnummer
Wel of geen gebruik beeldmateriaal
Functies:
KNGU functies worden doorgegeven inclusief discipline, startdatum en einddatum
Ja! Binnen AllUnited kunnen allerlei relaties worden vastgelegd, ook niet-leden van de KNGU. Deze leden worden, indien dit de afspraak is tussen de vereniging en de KNGU, dan ook niet uitgewisseld met de KNGU.
Dit is allemaal mogelijk vanuit onze OMNI-gedachte, waarin verschillende afdelingen binnen één entiteit verschillende administratieve stromingen kunnen hebben.
Ja, wij bieden het uitbesteden van de administratie aan als een van onze Extra Services. Wij kunnen de meeste uitvoerende taken van de ledenadministrateur en/of penningmeester grotendeels overnemen. Dit gebeurt volledig binnen de eigen administratie en kan op ieder moment weer door de vereniging zelf overgenomen worden.
Wanneer jouw vereniging meerdere sporten aanbiedt en dus leden heeft die niet bij de KNGU aangesloten zijn, dan zullen de jaarlijkse kosten van €0,50 per actief lid niet door de KNGU vergoed worden. Over deze leden zal de vereniging zelf de jaarlijkse kosten dienen te betalen. Afhankelijk van de sport kan het voorkomen dat deze leden weer met een andere bond uitgewisseld kunnen worden.
Stap 1: relatiebestand toevoegen
Voeg jouw relatiebestand toe in de documentenkluis van jouw AllUnited systeem.
Stap 2: inrichten systeem
Wij importeren de bestanden in jouw AllUnited systeem en zorgen dat alle relaties op de juiste manier in het systeem komen te staan.
Stap 3: uitleg systeem
Wij plannen een online bespreking in om de werking van jouw administratie uit te leggen.
Stap 4: feedback geven
Na de uitlegsessie is er de mogelijkheid om het systeem zelf te verkennen en te controleren, zodat jullie feedback kunnen geven en gerichte vragen kunnen stellen.
Stap 5: feedback verwerken
Wij voeren de gewenste correcties door, waarop jullie de laatste wijzigingen nog eens kunnen controleren.
Stap 6: start implementatie en aan de slag met AllUnited
Gefeliciteerd, je kunt aan de slag met het volledig voor jou ingerichte relatieadministratie!
Indien van toepassing zal de financiële implementatie plaatsvinden.
Het beheren van jouw vereniging wordt vele malen eenvoudiger en fijner. Houd de ledenadministratie en boekhouding up-to-date, zorg ervoor dat de facturen allemaal netjes op tijd worden gefactureerd, synchroniseer automatisch met de bond en nog veel meer.
Een trainer (of andere functie zoals trainers coördinator) kan de eigen trainingen via Digitale presentie invullen via de backoffice, de ledenmodule en AllUnited website. Er is een optie om leden hun aanwezigheid door te laten geven richting de trainer. Op dit moment wordt nog gewerkt aan de digitale presentie van kader. De uitdaging zit in de integratie met het achterliggende financiële proces waar we in een volgende fase mee aan de slag wensen te gaan (uitbetalen trainersvergoedingen). Deze module zal binnen de gratis ClubApp als betaalde module worden aangeboden. Binnen betaalde versies van de app is deze module standaard inbegrepen.
In het AllUnited systeem is er een mogelijkheid om gebruik te maken van een leerling volgsysteem. Deze module is een onderdeel van het meest uitgebreide pakket. Je kan in deze module zelf allerlei beoordelingstypes aanmaken waarop de sporters beoordeeld kunnen worden. Vooral binnen de zwemlessen wordt deze module veelal gebruikt.
Kijkende naar gymnastiek zijn er op dit moment een aantal aanbieders die specifieke gymnastiek beoordelingen aanbieden, denk hierbij aan Beter Turnen en Kleuren Turnen. AllUnited heeft een samenwerking met Beter Turnen.
De helpdesk is bereikbaar via tickets, waarbij interne e-mails direct naar onze Customer Care-afdeling worden gestuurd. Eenvoudige vragen worden direct beantwoord. Wanneer een vraag complexer is en de afhandeling meer dan 15 minuten in beslag neemt, geven we dit vooraf aan, inclusief de bijbehorende kosten. Pas na goedkeuring van de vereniging gaan we met de aanvraag aan de slag. Op deze manier voorkomen we misverstanden en zorgen we voor duidelijke verwachtingen aan beide kanten.
Software voor jouw gymnastiekvereniging
Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze oplossingen! We plannen graag een kennismakingsgesprek in om jullie wensen te horen en te kijken welke module(s) of welk pakket bij jullie club past.