Voor vandaag en morgen
Dé oplossing voor jouw schaats- of baanvereniging
AllUnited is KNSB-gecertificeerd. Het is de snelst groeiende en meest veelzijdige beheeroplossing voor schaatsverenigingen in Nederland. Nu al maken we het verschil voor meer dan 1000 verenigingen. We verhogen plezier en besparen tijd en kosten.

Vanaf €0,80-, een moderne en veilige oplossing
Leg eenvoudig relaties vast, voeg je functies toe, maak een lesplanning, stuur je facturen en communiceer via jouw ClubApp.
Als eerste over de streep met AllUnited
Al meer dan 10 jaar maakt AllUnited het leven van vrijwilligers makkelijker. Naast een uitgebreid ledenadministratie systeem biedt onze dienstverlening ook de mogelijkheid om taken aan ons uit te besteden. Denk hierbij aan het innen van je facturen, het opmaken van jaarrekeningen of het aanmaken van trainingsschema’s. Zo hoef jij je nergens zorgen over te maken.
Gebruikerswensen zijn onze brandstof. AllUnited ontwikkelt, leert en optimaliseert. Elke dag weer.

Bespaar tijd en til jouw vereniging naar een hoger niveau
AllUnited helpt schaats- en baanverenigingen met het verbeteren van administratieve communicatieve en organisatorische processen, zodat de club makkelijker bestuurbaar wordt en de verbinding met leden verbeterd.
Onze meest gewaardeerde oplossingen
Relatie administratie
Financiele administratie
Een volledig financiële administratie inclusief boekhouding.
Lessen planning
Diensten planner
Maak (bar)roosters, laat vrijwilligers zichzelf indelen en stuur reminders.
Geïntegreerde website
ClubApp
Digitale nieuwsbrieven
ClubCasting
CRM
Rapportagetool
De uitgebreide rapportage tool zorgt voor inzicht en overzicht.
Automatische berichtgeving
Het systeem stuurt automatisch berichten uit.
Functies en commissies
Events
Beoordelen
Digitale presentie
Baan reserveren
Reserveringssysteem geïntegreerd met de website en de ClubApp. Afhangbord
Of kies uit andere slimme modules zoals:
Agenda’s, Documentenbeheer, Diploma’s en veel meer.
Onze schaats pakketten
Eenvoudig administreren, organiseren en communiceren in één pakket
Club Starter
VANAF
€0,80
PER LID/JAAR
De basis van de administratie begin met de relatieadministratie. AllUnited biedt de meest uitgebreide relatieadministratiesoftware op de markt, tegen een zeer scherpe prijs. Alle leden, oud-leden, vrijwilligers, sponsoren, trainers en commissies in één online bestand. Met handige inschrijfformulieren. Snel, eenvoudig en geld besparend.
Club Admin
VANAF
€0,80
PER LID/JAAR
Bovenop de ledenadministratie kan de vereniging ook gebruik maken van de financiële functionaliteiten van het AllUnited Club Starter pakket. Denk aan gemakkelijk online factureren en aanmanen, maar ook aan het inlezen van bankbestanden die automatisch worden vereffend. Bovendien kan je eenvoudig evenementen, trainingen of andere incidentele zaken in rekening brengen. Allemaal automatisch en geïntegreerd.
Club Manager
VANAF
€1,55
PER LID/JAAR
Complementteer jullie systeem met onze communicatie, organisatie- en planningsmogelijkheden. Communicatie, events, sponsors, vrijwilligersdiensten, plannen en reserveren, beoordelingen en nog veel meer. Een totaaloplossing voor elk type vereniging.
Extra modules (tegen betaling)
Extra module: API
Als vereniging sla je allerlei data op binnen AllUnited. Deze data is soms zeer waardevol om te gebruiken binnen andere software, websites of apps. AllUnited beschikt binnen haar brede scala van functionaliteit over een Json API waarmee allerlei data uit AllUnited richting andere applicaties gecommuniceerd kan worden. Een ideaal verlengstuk om op andere plekken ook gebruik te maken van jouw club data.
Eenmalige kosten: nader te bepalen
Kosten per jaar: € 0,25 per actief lid per jaar
Extra module: ClubApp
ClubApp Start
De ClubApp Start is de tool om je leden te bereiken! Toon nieuwsberichten en verstuur automatische notificatie bij het plaatsen van nieuwe berichten. Laat je leden mutaties doorgeven, toon je clubagenda en integreer jouw social media kanalen.
Eenmalige kosten: € 0,–
Kosten per maand: € 14,95
ClubApp Plus
Ga de interactie met jouw leden aan via de ClubApp Plus. Laat leden reageren op nieuwsberichten, maak een pol aan en laat leden momenten met elkaar delen via foto’s en berichten.
Eenmalige kosten: € 200,–
Kosten per maand: € 39,95
ClubApp Premium
ClubApp Premium is de derde variant waarin de informerende mogelijkheden van ClubApp Start en de interactieve mogelijkheden van ClubApp Plus zijn meegenomen. ClubApp Premium verzorgt dat de vereniging over een eigen ClubApp beschikt in de Apple en Google Stores.
Eenmalige kosten: € 350,–
Kosten per maand: € 99,95
Extra module: ClubCasting
AllUnited biedt een geïntegreerde ClubCasting (narrowcasting) en je kan een onbeperkt aantal schermen aansturen. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je een boodschap uitzendt. Met ClubCasting krijg je een extra waardevol instrument om met leden en bezoekers te communiceren. Daarbij biedt het sponsoren extra ruimte.
Eenmalige kosten: € 375,–
Kosten per scherm per maand: € 15,–
Extra module: ClubCollect koppeling
Met de ClubCollect koppeling stuur je eenvoudig je facturen naar ClubCollect. Neem voor het activeren van deze koppeling contact met ons op.
Extra module: iDeal
Met de iDeal-module kan je nu nog eenvoudiger de gymnastiek lidmaatschapsgelden, abonnementen, sponsorgelden, contributies e.d. innen. De module voegt simpele betaallinks toe aan:
• Pdf-facturen en e-mails
• De persoonlijke pagina op de clubwebsite
• De ledenmodule
Met de iDeal-module wordt het innen van gelden een stuk eenvoudiger. Je hebt wel een payment provider nodig die de iDeal-betalingen voor je af gaat handelen. We koppelen op dit moment met Pay.nl en Rabobank online kassa.
Jaarlijkse kosten: € 100,-
Eenmalige kosten: € 200,-
Extra module: Ledenmodule
Werkt jullie vereniging met een AllUnited Club Admin en zijn jullie tevreden met de huidige externe website, maar willen jullie wel voldoen aan de AVG regels? Dan is onze ledenmodule een geschikte oplossing. Een ideaal verlengstuk waar leden toegang krijgen tot hun data en waarbij de mogelijkheid kan worden gegeven om eigen gegevens te beheren, inzage in eigen facturen te geven of privacy instellingen aan te passen.
Kosten per jaar: € 150,-
Extra module: Test-omgeving
Soms kan het handig zijn om een test-omgeving te gebruiken bijvoorbeeld wanneer er een nieuwe penningmeester gebruik gaat maken van het pakket en het facturatieproces eerst een keer wilt doorlopen in een test-omgeving, voordat hij/zij de daadwerkelijke facturatie gaat uitvoeren. Dit is mogelijk in een test-omgeving. AllUnited maakt dan een kopie van de bestaande administratie.
Aan het klaarzetten en onderhouden van deze test-omgeving zijn kosten verbonden. Het klaarzetten van deze omgeving bedraagt €50,00 excl. btw. Voor het onderhoud rekent AllUnited €25,00 excl. btw per maand, waarbij een minimum geldt van een periode van drie maanden. De test-omgeving is maandelijks opzegbaar.
Eenmalige kosten: € 50,-
Kosten per jaar: € 300,-
Voordelen ten opzichte van andere aanbieders
alles eenvoudiger
- Continue doorontwikkeling & updates
- Cloudoplossing
- Toegangscontrole via persoonlijke QR code
- Een echte app, geen webversie
- Enige pakket voor individuele sporters!
- Baan en trainingsoverzichten
- Modern lesbeheer
- Makkelijke rapportages draaien
- Marketingtools
- Online support

Wat zeggen onze gebruikers?
Zeer adequate reacties en oplossingen op vragen die via het ticket systeem gesteld worden. Leggen duidelijk uit hoe iets werkt en nemen daar ook de tijd voor. Merk dat de professionaliteit hoog in het vaandel staat door steeds met verbeteringen te komen die nodig zijn om onze administratie steeds meer te optimaliseren.
Compleet programma, goed in gebruik en een goede en prettige dienstverlening.
AllUnited, een prachtig geïntegreerd systeem voor verenigingen. Makkelijk te leren en te bedienen voor alle leden binnen de vereniging.
Wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen?
Elke maand onze laatste update!
Continue doorontwikkeling
Bij AllUnited zijn we met 25 dedicated werknemers continue aan het doorontwikkelen. Zo helpen we jouw vereniging met het verbeteren van administratieve communicatieve en organisatorische processen. Bekijk hieronder een greep uit de toekomstige ontwikkelingen of meld je aan op onze nieuwsbrief.
Planning:
Drag and drop plannen
- Deelnemers bij lessen
- Lessen bij accommodaties
Verbeteren digitale presentie
- Persoonlijke web profiel
- App
Zoek een loopmaatje
- Persoonlijke web profiel
- App
Reeds opgeleverd:
Juni 2020: Diploma's, trainerslicenties en juty brevetten
Verbeterde mogelijkheden om de Nijntje diploma, diverse trainerslicenties en jury brevetten vast te leggen bij al jouw relaties.
Mei 2020: Wachtlijsten en proeflessen
Stel per les een maximum in. Is het maximum bereikt, wordt er automatisch een wachtlijst gecreëerd. Naast een wachtlijst is het ook mogelijk om bij een les proeflessen/introducees toe te staan. Je kan het aantal bepalen maar ook welke gegevens een introducee dient achter te laten. Zo kan je op jouw gewenste manier de introducee benaderen en enthousiasmeren om bij jouw vereniging lid te worden.
April 2020: Digitale presentie voor trainers
Trainers zijn in staat om via de ledenmodule de digitale presentie van hun eigen lessen te voeren. Tevens kan een vereniging besluiten om leden ook de mogelijkheid te geven hun presentie door te geven.
Maart 2020: Leg uitgaande communicatie vast
‘Waar kan ik nagaan wanneer er naar een lid een bepaald bericht is verstuurd?’ bleek een prettige uitbreiding van onze mogelijkheden.
En wens je jouw financiële communicatie slechts inzichtelijk te maken voor jullie financieel verantwoordelijke(n), dan hebben we hier in de autorisaties ook gelijk rekening mee gehouden.
Het is nu mogelijk om dit via een logboek bij te houden voor de volgende communicatiemiddelen:
- Verzonden e-mails
- Verzonden facturen
- Verzonden nieuwsbrieven
- Eigen notities van bijvoorbeeld telefonisch gemaakte afspraken
Februari 2020: Akkoordverklaring bij lessen
Januari 2020: Factureren op lesuur
Een belangrijke stroom binnen het factureren betreffen de lessen. Hier spelen nog wel eens complexe facturatie regels, die zelfs over verschillende lestypes heen een behoorlijke hoeveelheid werk opleveren voor de penningmeester. Vandaar dat wij deze facturatie regels automatiseren zodat de penningmeester dit niet handmatig hoeft te corrigeren. Scheelt weer tijd!
Nu mogelijk – facturatie op basis van: het aantal lessen, tijdsduur van de lessen (ook met lessen van afwijkende tijdsduur), een persoonlijke staffel (bijv. 1e uur € 50, 2e uur € 45, 3e uur € 45, 4e uur € 38, etc.) of individuele presentie.
December 2019: Persoonlijke betalingstermijnen
Een belangrijke stroom binnen het factureren betreffen de lessen. Hier spelen nog wel eens complexe facturatie regels, die zelfs over verschillende lestypes heen een behoorlijke hoeveelheid werk opleveren voor de penningmeester. Vandaar dat wij deze facturatie regels automatiseren zodat de penningmeester dit niet handmatig hoeft te corrigeren. Scheelt weer tijd!
Nu mogelijk – facturatie op basis van: het aantal lessen, tijdsduur van de lessen (ook met lessen van afwijkende tijdsduur), een persoonlijke staffel (bijv. 1e uur € 50, 2e uur € 45, 3e uur € 45, 4e uur € 38, etc.) of individuele presentie.
November 2019: iDeal voor inschrijfgeld (wachtlijst) + Massaal anonimiseren oud-leden
Een aantal gymnastiekverenigingen hanteren inschrijfgeld alvorens potentiële leden op de wachtlijst worden gezet. De betalingswijze iDeal verzorgt dat het inschrijfgeld al binnen is en achteraf geen factuur of betaling meer benodigd is.
Massal anonimiseren oud-leden
Sommige verenigingen wensen hun oud-leden op te schonen vanaf een bepaalde datum. Via massaal anonimiseren is dit nu mogelijk gemaakt.
Oktober 2019: Splitsen van lessen en evenementen + Meer mogelijkheden contributiesleutels bij toegestane groepen
Vanuit de wensen van gymnastiekverenigingen bleek dat lessen en evenementen beter gesplitst kan worden om toekomstige wensen en autorisaties aan te kunnen. Deze ontwikkeling hebben we, met het oog op de toekomst, alvast doorgevoerd.
Meer mogelijkheden contributiesleutels bij toegestane groepen
Binnen een contributiesleutel kunnen meerdere regels spelen, maar binnen toegestane groepen was dit nog beperkter. Ook bij de toegestane groepen beschikken we nu ook over mogelijkheden om meerdere regels toe te passen (“AND”) of één van de regels toe te passen (“OR”).
Overstappen? Snel en makkelijk!
Stap 1: Vraag demo aan
Bekijk de video en vraag een demo aan. Je ontvangt meteen meer informatie per mail.
Stap 2: Online meeting inplannen
Wil je meer informatie of een online meeting? Dan plannen we deze in.
De behoeften en wensen vanuit de vereniging brengen we in kaart, vervolgens komen we met een plan en offerte.
Veelgestelde vragen over AllUnited
Is er een koppeling met de KNSB?
Welke gegevens worden er met de KNSB uitgewisseld?
AllUnited wisselt namens de club/vereniging onderstaande data uit met de KNSB via HTTPS of SFTP. Deze heeft als doel om deze gegevens van leden automatisch synchroon te laten lopen bij de KNSB. De club/verenigingsdata bij AllUnited staat opgeslagen in 2 verschillende datacentra in Nederland.
Persoonsgegevens:
Voornaam
Voorletters
Voorvoegsel
Achternaam
Geslacht
Geboortedatum
NAW gegevens:
Straat
Huisnummer
Toevoeging
Postcode
Plaats
Land
Contact gegevens:
Email
Telefoon
Mobiel
Functies:
Functie
E-mail functie
Ingangsdatum
Einddatum