Voor vandaag en morgen

Dé oplossing voor jouw hockeyclub

AllUnited is KNHB-gecertificeerd. Het is de snelst groeiende en meest veelzijdige beheeroplossing voor Clubs in Nederland. Nu al maken we het verschil voor ruim 1000 clubs. We verhogen plezier. We besparen tijd en kosten. Ontdek ook waarom. 

Vanaf € 0,80 een moderne en veilige oplossing

Leg eenvoudig relaties vast, voeg je functies toe, maak een trainings- en wedstrijdplanning, stuur je facturen en communiceer via jouw ClubApp.

Al meer dan 15 jaar in gebruik door hockeyclubs!

De kracht van AllUnited ligt in de volledige integratie van een gespecialiseerde verenigingsadministratie met een Club Management Systeem, en een moderne website en App. Toegankelijk via alle apparaten. Eenvoud en plezier, daar geloven wij in. Samen met onze clubs maken wij steeds meer mogelijk.

 

Uiteraard kun je van alles rondom teams, scheidsrechters, ouders en leden managen. Op hun beurt kunnen leden via de website en ClubApp van alles zien en bekijken. Maar wij kunnen meer, zo kun je vanuit onze oplossing evenementen aanmaken, sponsorcontracten beheren, nieuwsbrieven en automatische notificaties versturen.

 

Ons pakket is het meest veelzijdige pakket op de markt, maak dus ook de vergelijking!

Bespaar tijd en til jouw vereniging naar een hoger niveau

AllUnited helpt hockeyverenigingen met het verbeteren van administratieve communicatieve en organisatorische processen, zodat de club makkelijker bestuurbaar wordt en de verbinding met leden verbeterd.

Onze meest gewaardeerde oplossingen

Relatie administratie

Alle leden, vrijwilligers, trainers, sponsoren en relaties in één online bestand

Financiele administratie

Een volledig financiële administratie inclusief boekhouding.

Lessen planning

Plan lessen in op verschillende locaties en werk met wachtlijsten en proeflessen

Diensten planner

Maak (bar)roosters, laat vrijwilligers zichzelf indelen en stuur reminders.

Geïntegreerde website

Moderne clubwebsite geïntegreerd met de administratie

ClubApp

Een applicatie die dichter bij de gebruiker staat en het clubgevoel versterkt

Digitale nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven welke per ontvanger worden samengesteld

ClubCasting

De oplossing voor gerichte communicatie in het clubhuis en de kleedkamers

CRM

Leg alle uitgaande communicatie vanuit jouw administratie per relatie vast

Rapportagetool

De uitgebreide rapportage tool zorgt voor inzicht en overzicht.

z

Automatische berichgeving

Het systeem stuurt automatisch berichten uit.

Functies en commissies

Beheer je commissies, bestuur en alle andere vrijwilligers

Events

Organiseer events of workshops inclusief iDeal betalingen

Beoordelen

Beoordeel zwemlessen, prestaties, teams, lessen, oefeningen en meer
Z

Digitale presentie

Houdt de presentie digitaal bij van de lesgroepen of de individuele atleten

Drag & Drop plantool

Bekijk in één oogopslag welke wedstrijden ingedeeld zijn en op welk veld/-tijd.

Of kies uit andere slimme modules zoals:

Agenda’s, Documentenbeheer, Diploma’s, Kluis,
Scheidsrechters en veel meer.

Minder kosten, meer mogelijkheden!

Het mag niet de reden zijn om voor AllUnited te kiezen, maar het is en blijft waar. Wij beloven je minder kosten en meer mogelijkheden. Wat zou je doen als je alleen al op bijvoorbeeld facturatiekosten aanzienlijk kan besparen. AllUnited maakt het mogelijk. Zo hou je meer geld over voor teams, jeugd, vrijwilligers, betere accommodatie of iets anders. Het is je gegund.

Meer sporten of activiteiten huisvesten?

AllUnited is klaar voor clubs van de toekomst. Heb jij meerdere activiteiten of sporten op de club, dan is dat voor ons geen probleem. Je maakt eenvoudig meerdere activiteiten aan, elk met zijn eigen seizoenen en contributies. Hierbij houden wij rekening met kortingsregelingen over diverse sporten heen.

Onze hockey pakketten

Eenvoudig administreren, organiseren en communiceren in één pakket

CLUB ADMIN

VANAF

€0,80

PER LID/JAAR

De basis van de administratie begint met de relatie- en financiele administratie. AllUnited
biedt een totaal geïntegreerde administratie.

CLUB MANAGER

VANAF

€1,80

PER LID/JAAR

De meest complete en innovatieve verenigingsoplossing van vandaag. Maakt de administratie, organisatie en communicatie beter en eenvoudiger.

Extra modules (tegen betaling)

Extra module: API

Als vereniging sla je allerlei data op binnen AllUnited. Deze data is soms zeer waardevol om te gebruiken binnen andere software, websites of apps. AllUnited beschikt binnen haar brede scala van functionaliteit over een Json API waarmee allerlei data uit AllUnited richting andere applicaties gecommuniceerd kan worden. Een ideaal verlengstuk om op andere plekken ook gebruik te maken van jouw club data.  

Eenmalige kosten: nader te bepalen

Kosten per jaar: € 300

Extra module: Clubapp Plus & Premium

ClubApp Plus
De ClubApp Plus is de tool om je leden te bereiken! Toon nieuwsberichten en verstuur groepsgewijze pushberichten. Laat je leden mutaties doorgeven en toon je clubagenda met lessen en events. Laat leden hun aanwezigheid aangeven, toon foto albums, maak polls, en laat trainers hun eigen trainingsgroepen managen met het aanbieden van lesmateriaal en meer.  Inclusief eigen ClubApp beheer, met gebruiker statistieken.  
Eenmalige kosten: € 200
Kosten per maand: € 39,95  

ClubApp Premium
De ClubApp Premium is de derde variant waarin de informerende mogelijkheden van ClubApp Start en de interactieve mogelijkheden van ClubApp Plus zijn meegenomen. ClubApp Premium verzorgt dat de vereniging over een eigen ClubApp beschikt in de Apple en Google Stores.  
Eenmalige kosten: € 350
Kosten per maand: € 99,95

Extra module: ClubCollect koppeling
Met de ClubCollect koppeling stuur je eenvoudig je facturen naar ClubCollect. Neem voor het activeren van deze koppeling contact met ons op.
Extra module: ClubCasting

AllUnited biedt een geïntegreerde ClubCasting (narrowcasting) en je kan een onbeperkt aantal schermen aansturen. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je een boodschap uitzendt. Met ClubCasting krijg je een extra waardevol instrument om met leden en bezoekers te communiceren. Daarbij biedt het sponsoren extra ruimte.

Eenmalige kosten: € 375,–
Kosten per scherm per maand: € 15,–

Extra module: iDeal

Met de iDeal-module kan je nu nog eenvoudiger de gymnastiek lidmaatschapsgelden, abonnementen, sponsorgelden, contributies e.d. innen. De module voegt simpele betaallinks toe aan: • Pdf-facturen en e-mails • De persoonlijke pagina op de clubwebsite • De ledenmodule   Met de iDeal-module wordt het innen van gelden een stuk eenvoudiger. Je hebt wel een payment provider nodig die de iDeal-betalingen voor je af gaat handelen. We koppelen op dit moment met Pay.nl en Rabobank online kassa.  

Eenmalige kosten: € 200

Jaarlijkse kosten: € 100

Extra module: Ledenmodule

De ledenmodule is een extra laag binnen de AllUnited backoffice welke bereikbaar is via een leden login op de clubwebsite. Leden krijgen met deze module toegang tot hun eigen data en een beperkte functionaliteit, zoals het beheren van de eigen gegevens, inzage in eigen facturen of instellingen rondom hun privacy. Indien gewenst kunnen ook de lessen/ cursussen en online locatiereserveringen opgenomen worden in deze module.  

Eenmalige kosten styling: € 50,00

Jaarlijkse kosten: € 150,00

Extra module: Test-omgeving
Soms kan het handig zijn om een test-omgeving te gebruiken bijvoorbeeld wanneer er een nieuwe penningmeester gebruik gaat maken van het pakket en het facturatieproces eerst een keer wilt doorlopen in een test-omgeving, voordat hij/zij de daadwerkelijke facturatie gaat uitvoeren. Dit is mogelijk in een test-omgeving. AllUnited maakt dan een kopie van de bestaande administratie.   Aan het klaarzetten en onderhouden van deze test-omgeving zijn kosten verbonden. Het klaarzetten van deze omgeving bedraagt €50,00 excl. btw. Voor het onderhoud rekent AllUnited €25,00 excl. btw per maand, waarbij een minimum geldt van een periode van drie maanden. De test-omgeving is maandelijks opzegbaar.   Eenmalige kosten: € 50 Kosten per jaar: € 300

Voordelen ten opzichte van andere aanbieders

alles eenvoudiger

  • Continue doorontwikkeling & updates
  • Clubmanagement rapportages & grafieken
  • ‘No Worries’ service bij wegvallen penningmeester
  • Drag & Drop plantool 
  • 100% AVG Proof
  • Marketingtools
  • Online support

Wat zeggen onze gebruikers?

Eerste keer contact gezocht met support. Prettig telefoongesprek beëindigd met duidelijke afspraak.

 

Karin Lamer

Vrijwilliger, HDM

Door te werken met AllUnited is alles overzichtelijker geworden. Vrijwilligers hebben inzicht in de gegevens die voor hen van toepassing zijn. De hoeveelheid werk vermindert hierdoor en bespaart een hoop tijd en geld.

Lees zijn verhaal

Simon Kloos

Vrijwilliger, VV Katwijk

Het aangeboden totaalpakket inclusief ledenadministratie, website en boekhouding werkt naar behoren en ontwikkelt zich steeds meer als een solide oplossing. De service op het gebied van conversie vanuit het legacy systeem was voor onze vereniging voldoende. De snelheid van de afhandeling van tickets door AllUnited is voldoende.

Hendrik Gelijk

Vrijwilligers, OSV NAM

Wij nemen graag werk uit handen

Wat doe jij als je penningmeester wegvalt? ‘No Worries‘ is een extra service waarbij we de uitvoerende financiële taken van de penningmeester met betrekking tot facturatie & debiteurenadministratie tijdelijk of voor altijd overnemen. De club behoudt daarbij altijd het overzicht wat er gebeurd omdat het in je eigen applicatie plaatsvind. Kortom altijd 100% continuïteit.

Overstappen? Snel en makkelijk!

Stap 1: Vraag een demo aan

Bekijk de video en vraag een demo aan. Je ontvangt meteen meer informatie per mail.

Stap 2: (Online) meeting inplannen

Wil je meer informatie of een (online) meeting? Dan plannen we deze graag samen in. 

Stap 3: Wij helpen je op weg!

De behoeften en wensen vanuit de vereniging brengen we in kaart, vervolgens komen we met een plan en offerte.