Zag je er elk nieuw seizoen ook zo tegenop om de extra activiteiten weer toe te voegen aan de diverse leden of teams in te delen?  Vanuit de wens van enkele klanten hebben we een nieuw activiteitenscherm ontwikkeld waarmee dit proces een stuk eenvoudiger geworden is.

Geen driestappen proces meer. Via dit vernieuwde activiteitenscherm is het mogelijk op een simpele wijze aan verschillende leden toekomstige activiteiten toe te voegen. Ook kan je deze leden in hetzelfde scherm aan een bestaand team toevoegen. Klik daarna op bewaren en het is geregeld. Je hoeft verder niets te doen.

Deze functie is bijvoorbeeld uitermate geschikt voor het:

  • toevoegen van activiteiten buiten het reguliere seizoen om (denk aan zaalhockey, zaalvoetbal, wintertennis, trainingen, toernooien etc.)
  • toevoegen van bijzondere toeslagen en/of bijdragen
  • een simpele controle uitvoeren of de juiste activiteiten en/of teamindeling bij de juiste leden zijn toegevoegd en dit waar nodig aanpassen.

Natuurlijk is hiernaast het uploaden van gegevens vanuit excel, om teams in te delen en/of activiteiten aan leden toe te voegen, ook nog steeds een prima optie.

Let op: hebben jullie een activiteit die automatisch aan ieder lid wordt toegeschreven? Deze zal je hier niet terugvinden. Deze voeg je gewoon toe via het blok automatisch activiteiten aanmaken. En het toevoegen aan teams kan bij deze activiteit of via de spelerslijst of het kopieren van de teams van het ene naar het andere seizoen.

Share This