AllUnited groeit harder dan ooit tevoren. Goed voor ons en goed voor onze verenigingen. Vanwege deze groei verandert ons bedrijf en is er behoefte aan professionalisering en duidelijkere regels. Dit om al onze klanten tijdig te kunnen voorzien van de gewenste support & training.

Om iedereen op tijd en goed te kunnen helpen, gaan wij ons beleid omtrent support iets aanscherpen.

 

“Tickets krijgen voorrang, dat is het eerlijkst voor alle verenigingen.”


Systeembeheerder & handleiding

Heb je een probleem en kan je via de handleiding geen oplossing vinden? Contact dan in eerste instantie de systeembeheerder(s) binnen de vereniging en kijk of zij het probleem kunnen oplossen voor jou. Lukt dit niet, schiet dan een helpdeskticket in.

Praktische toepassing:
Klik rechtsboven op het vraagteken en de handleiding voor jouw scherm komt naar voren.

Wanneer bellen?
Ook als je ons aan de telefoon wilt krijgen is het vanaf nu beter een ticket aan te maken met de prioriteit hoog, een korte omschrijving en het verzoek te bellen. Het AllUnited support team kan zich dan inlezen en gerichter antwoord geven op de vraag.

Praktische toepassing:
Is de nood zeer hoog en heb je acuut hulp nodig? Dan mag je ons natuurlijk bellen.

Elke ochtend tussen 08:00- 13:00 uur focust AllUnited zich
Vanaf heden zullen alle afdelingen zich in de ochtend van 8:00 uur tot 13:00 uur richten op conversies, implementaties en het lezen en beantwoorden van tickets. Tickets met hoge prioriteit of storingen worden uiteraard dagelijks bekeken.

Telefonisch support
Telefonisch contact willen we graag beperken tot begeleiding van implementatie, klachten of urgente problemen. Het geven van telefonisch support vergt meer tijd. Bovendien wordt de oplossing nergens vastgelegd voor de vereniging.

Maximaal 15 min
Een aanvraag met betrekking tot support, die minder dan 15 minuten duurt, valt onder het servicecontract van de vereniging. Mocht de supportverlening langer duren, dan zullen wij het daarvoor geldende uurtarief hanteren.

Meer hulp nodig? Volg onze cursus
Start je nieuw in AllUnited of heb je heel veel vragen, vraag dan een cursus aan. Groepsgewijs of individueel. Dan heb je alle tijd voor je vragen en krijg je uitvoerig uitleg en tips.

 

Share This