Wij hebben goed nieuws. Je kan vanaf vandaag gebruik maken van een aantal verbeteringen die de dienstenplanner overzichtelijker maken. De meeste verbeteringen zijn zichtbaar op de clubwebsite, waarbij de pagina én functies nu ook optimaal werken op een desktop, tablet & mobiel.

Welke zes punten zijn aangepast?

1. Kalenderweergave

Op de clubwebsite kunnen jij en je leden nu door de kalendermaanden heen klikken. Hierdoor zie je in één keer of er nog diensten beschikbaar zijn. Groen geeft aan dat er vrije plekken zijn. Oranje betekent volledig ingeschreven.

  • Facebook
  • LinkedIn

2. Slimme knoppen

Wij hebben enkele slimme knoppen toegevoegd. Ben je ingelogd op de clubwebsite, dan kan je met de knop open diensten in één keer zien op welke dagen je jezelf nog kan inschrijven. Eveneens is er een knop mijn diensten om te zien of je dienst(en) hebt in deze maand.

  • Facebook
  • LinkedIn

3. Inschrijven diensten verduidelijkt

Het inschrijven en vrijgeven van diensten is duidelijker omschreven. Er verschijnt een pop-up met knop.

  • Facebook
  • LinkedIn

4. Vrijgeven van diensten

Leden die hun dienst vrijgeven, zien een extra waarschuwing, totdat de dienst is overgenomen door een ander. Andere leden kunnen deze dienst (groen) overnemen.

  • Facebook
  • LinkedIn

5. Opmerkingen toevoegen bij een dienst

Je kan per dag een tekst toevoegen. Bijvoorbeeld toernooi of drukke dag! Handig voor de leden. Invullen kan via Planning -> Diensten -> Kies de dag en vul een voettekst in.

6. Sortering diensten op clubwebsite

Net als bij artikelen op de site is het nu mogelijk om de diensten te sorteren. Hiervoor kan je de sorteer kolom gebruiken. Vul je hier niets in dan sorteert de website op Tijd vanaf.

Let op! In de backoffice verandert de volgorde niet.

  • Facebook
  • LinkedIn

Tips:

Tip 1:

Lees de vernieuwde basishandleiding.

Tip 2:

Het is ook mogelijk om de diensten via een Excel-sheet in 1 keer in te lezen. Interesse? Stuur dan een ticket in.

Tip 3:

Er zijn vele rapportages (via planning -> selectie wizard) beschikbaar waaronder “Alle geplande bardiensten met filtermogelijkheden”. Heb je deze niet, stuur dan een ticket in.

Share This