Contents
“De service desk van AllUnited is goed ingericht: er wordt snel gereageerd en de medewerkers denken mee met de situatie van jouw vereniging. Daarom zijn zij sterk in hun dienstverlening.”
– Carl Weijer, Omnia 2000 –

OMNIA 2000
Wij zijn een vereniging van zo’n 1.200 leden en bestaan uit 7 verschillende afdelingen. Het aantal vrijwilligers staat op 50 en sportleiding op zo’n 40 mensen. Wij bieden 115 lesuren per week, dus een goed lopend programma is een must binnen onze vereniging: een up-to-date lesrooster, goede website, goede archivering van de gegevens van onze leden en medewerkers en ga zo maar door. Dit biedt het programma van AllUnited allemaal.
Waarom AllUnited
Vanaf het begin van de oprichting van AllUnited (2005), zijn wij als Omnia-vereniging klant bij hen.
Het begon allemaal met een congres en een ontmoeting met Dirk Teeuwen (Technisch Directeur). Hij kwam vrijblijvend bij één van onze mensen thuis een demonstratie geven van zijn net ontwikkelde programma, waarna wij snel daarna als bestuur hebben besloten om het (toen nog IS4C) te gaan gebruiken.
Ledenadministratie en boekhouding in één programma, dat was voor toen een enorme vooruitgang voor onze vereniging. In de loop van de jaren hebben wij alle ontwikkeling van AllUnited meegemaakt en zien wij deze nog wekelijks terug op de update pagina.
Keuze voor de totaaloplossing
Onze vereniging gebruikt het pakket Club Manager en ervaart dit als zeer uitgebreid. Wij werken met een BackOffice die de dagelijkse gang van zaken rondom de vereniging regelt. Vooral onze twee medewerksters maken gebruik van dit programma en uiteraard de penningmeester en voorzitter.
Wat levert het op
Dankzij AllUnited hebben wij een ontwikkeling binnen Omnia 2000 meegemaakt, die niet alleen op administratief gebied maar ook andere gebieden effectief was en voor verbetering zorgde.
Kortom, tevreden
De servicedesk van AllUnited is goed ingericht: er wordt snel gereageerd en de medewerkers denken mee met de situatie van jouw vereniging. Daarom zijn zij sterk in hun dienstverlening. Al met al 100% tevredenheid.