PERSOONLIJKE COMMUNICATIE, EENVOUDIGE PROCESSEN, ALTIJD EN OVERAL

Het begon als een droom. Clubs helpen met beter, eenvoudiger en leuker te verenigen. Een oplossing die denkt vanuit en in het belang van de club. Want een vereniging is geen gewone organisatie. Het kent andere spelregels waarbij vrijwilligers een belangrijke rol spelen. Het doel van AllUnited was en is eenvoudig: betere processen, persoonlijke communicatie, altijd en overal. Het draait om verbinding en gemak. Voor bestuur, commissies en leden. En AllUnited wil daarbij helpen.

Bij AllUnited begint het altijd bij de club. Welke uitdagingen zien wij en hoe kunnen wij het beter maken? Zo hebben veel verenigingen problemen met hun administratie en de reden daarachter is simpel. Standaard administratiepakketten zijn eigenlijk niet geschikt voor een vereniging. En al helemaal niet wanneer een vereniging meerdere takken van sport huisvest. Daarom zijn wij gestart met de ontwikkeling van een echte verenigingsadministratie waarbij de boekhouding is geïntegreerd met de ledenadministratie. Bij de realisatie ervan is continu gedacht vanuit de dagelijkse praktijk en de behoefte van de vereniging.

Met deze insteek hebben we tal van zaken kunnen oplossen, waaronder facturatie en het innen daarvan. Verenigingen hebben altijd te maken met de vele hoeveelheid uitzonderingen en geen systeem biedt daar een goed antwoord op. AllUnited nu wel. In hun ogen is een goede boekhouding de basis van een gezonde club.

Wat boeit en bindt jou?
De tweede uitdaging waar AllUnited mee aan de slag is gegaan, is de moeizame verbinding die clubs met hun leden weten te maken. Veel clubs hebben moeite met hun communicatie en weten eigenlijk niet welke kanalen ze moeten inzetten. En hoe ze met bepaalde kanalen goed om moeten gaan. Vaak zie je kortstondige oplevingen die afhankelijk zijn van het enthousiasme van een lid. Het probleem is niet vreemd. De processen en de middelen zijn verouderd. Door goed gebruik te maken van de laatse technieken en het feit dat we nu overal en altijd verbonden zijn, kun je een nieuwe wereld creëren. Nu zijn de meeste websites niet van deze tijd en de informatie daarop is meestal gedateerd. Een site die weinig vernieuwd en niet continu relevante informatie biedt, heeft weinig waarde. AllUnited biedt haar clubs een nieuw online platform die geïntegreerd aansluit op meerdere kanalen. Actuele informatie wordt verspreid en aangeleverd op meerdere kanalen en devices. Zo is het vandaag de dag cruciaal dat je website mobielvriendelijk is.

De informatie die je daarop wilt zien is heel anders dan je bijvoorbeeld wilt zien in het clubhuis op een groot narrowcasting scherm. Ze moeten elkaar versterken. Succesvolle clubcommunicatie is in de ogen van AllUnited ook alleen mogelijk wanneer de webmaster van de club wordt geholpen met het continu creëren van relevante en actuele informatie. Het gaat daarbij om nieuws waar de tennisser en het lid van een club interesse in heeft, zoals tennis- en competitienieuws maar ook de voorspelling van het lokale weer. Tenslotte moet volgens AllUnited communicatie zo persoonlijk mogelijk zijn. Er is, ook vanuit de club, een overload aan berichten die eigenlijk niet voor ons interessant zijn. Daarom is er gewerkt aan een omgeving die het mogelijk maakt om heel persoonlijk en gericht informatie te brengen naar een lid. Zo hebben leden van AllUnited clubs de mogelijkheid van een persoonlijke webomgeving en ontvangen ze een e-nieuwsbrief met persoonlijke relevante informatie.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+

Bekijk de actuele stand, daag uit en geef je standen door van de laddercompetitie(s) waar jij aan deelneemt via App of website.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+

In de tennis wereld van AllUnited is alles verbonden. Voor leden opent zich een wereld vol gemak en eenvoud die altijd
bereikbaar is, vanuit huis, onderweg en op de club. Via Tennis Clubapp, website, Clubcasting en de terminal informeert
en faciliteert de club de leden. Daarbij kiest de club zelf wat je wel of niet aan je leden aanbied. Afhangen, maatjes
zoeken en je laddercompetitie checken, maar ook het actuele weer en de laatste social media posts.

FUN en gemak
Een Tesla die zelfsturend is, apps die je met van alles kunnen helpen, wij beschouwen het allemaal als de normaalste zaak van de wereld. Maar veel processen binnen de club zijn nog ‘ouderwets’ te noemen. Niet erg, maar als het makkelijker, beter en leuker kan, dan moet je het zeker niet nalaten om het te realiseren. In ieder geval in de visie van AllUnited. Een paar voorbeelden. Leden willen thuis of onderweg makkelijk kunnen afhangen. Niet alleen op een App, maar ook op een PC. Maar de club wil ook wel zeker weten of de spelers echt aanwezig zijn. In de praktijk staan anders te veel banen leeg. Daarom heeft AllUnited een systeem ontwikkeld waarbij leden gemakkelijk online kunnen afhangen, maar op de club nog wel even moeten bevestigen. Het zijn de details die het verschil maken. Ook wordt meegedacht hoe wij leden kunnen helpen bij het vinden van het juiste tennismaatje waarbij niet alleen wordt gedacht in sterktes maar ook in leeftijdscategorieën. Het zijn slechts voorbeelden. Er is nog veel meer mogelijk zoals online tennislessen boeken, vrijwilligers plannen, club(ladder)competitie activeren en bekijken, nieuws uit o.a. Tennis magazine, inzicht in de laatste competitieinformatie, Social Media activatie, “Le Credit sportief’ kassakoppeling en nog veel meer. AllUnited legt de verbinding. Liefst zo gemakkelijk mogelijk.

Besturen moet leuker worden

Onder goed bestuur verstaat AllUnited meer dan het goed beheren van de ‘winkel’, het gaat er ook om hoe goed een bestuur in staat is om antwoord te geven op de uitdagingen maar ook kansen van vandaag. Zo hebben veel clubs te maken met krimp, lagere inkomsten en zijn de verwachtingen van leden hoog. AllUnited wil niet alleen FUN en gemak aan leden bieden, we willen ook een vriend zijn van het bestuur. Per functie wordt gekeken naar de behoefte en waar mogelijk probeert AllUnited een bijdrage te maken. Door processen te vereenvoudigen of door het creëren van meer inzicht of overzicht. Of het nu gaat om een gezond financieel huishouden, een goede verbinding met de leden, een actuele vrijwilligersadministratie, de werving van nieuwe leden, het inplannen van
lessen of de bar, AllUnited helpt een handje. Het doel is om het besturen van een club niet alleen eenvoudiger maar ook leuker te maken.

Extra clubinkomsten
Bijna iedere club kan financieel een extra duwtje in de rug gebruiken. Ook op dit vlak opent AllUnited nieuwe deuren. Op alle kanalen wordt ruimte gemaakt voor het plaatsen van sponsoren. En via AllUnited kunnen deze gericht naar een specifieke groep leden worden verstuurd. Zo wordt meerwaarde gecreëerd voor sponsors. Maar ook werkt AllUnited samen met clubs en partners om nieuwe modellen te bedenken. Zo liggen er mogelijkheden om via Crowd/ ClubFunding bijvoorbeeld nieuwe clubspullen te kopen.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+

Zoek snel en eenvoudig een tennismaatje die bij je past met de handige profielomschrijving.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+

Reserveer je tennisbanen eenvoudig via je App, of via de website en voeg je favoriete tennisvrienden toe.

Extra handje voor de penningmeester
Bij veel verenigingen heeft de penningmeester te veel om handen en kan deze wel een extra handje gebruiken. Zeker als deze ook betaalbaar is. Om deze reden heeft AllUnited ‘no worries’ in het leven geroepen. Met deze dienst neemt AllUnited een deel van de uitvoerende financiële taken van de penningmeester met betrekking tot facturatie & debiteurenadministratie (gedeeltelijk) uit handen te nemen. Daarbij doen ze het binnen uw omgeving waardoor er geen onveilige CSV Exports of transacties plaatsvinden en het altijd direct overdraagbaar is.

Nooit klaar
Onze droom is nooit klaar. Wat er is, kan altijd beter. En daar zullen ze bij AllUnited altijd aan blijven werken. Er zijn continue updates van verbeteringen en er zullen steeds meer nieuwe oplossingen bij komen. Meestal ideeën van de clubs. Aan die samenwerking hecht AllUnited grote waarde. Zo wordt je samen beter.

De key users

De 8 voordelen voor de Ledenadministrateur

  1. Eén centraal online relatiebestand, altijd en overal bereikbaar
  2. Diverse online inschrijfformulieren met losse velden en pasfoto’s
  3. Herkennen families en oud-leden
  4. Uitgebreide ledenrapportages
  5. Synchronisatie met diverse sportbonden
  6. Ledenmutaties via persoonlijk ledenprofiel
  7. Kijkrechten voor jouw mede bestuurders
  8. Vastleggen van uitzonderingen voor opvolging door mede bestuurders

De 8 voordelen voor de Penningmeester

  1. Diverse facturatiestructuren [contributie,evenementen, lessen, contracten]
  2. Automatisch berekenen van kortingen [familie,studenten, vrijwilligers] & boetes
  3. Geïntegreerde boekhouding
  4. Financiële rapportages [balans, exploitatie &begroting]
  5. Verenigingsvriendelijke aanmaanprocedure
  6. Kijkrechten voor jouw mede bestuurders
  7. Notificatie van financiële bijzonderheden
  8. AllUnited als reserve penningmeester

De 8 voordelen voor de Webmaster

  1. Optimale werking op alle apparaten [desktop,tablet en mobiel]
  2. Eenvoudig content laten plaatsen door commissies,teams of leden
  3. Persoonlijk relevante nieuwsbrief, app en website
  4. Social Media integratie
  5. Automatische data koppelingen voor uitslagen, standen en wedstrijden
  6. Automatische notificaties voor o.a. vrijwilligersdiensten
  7. Integratie administratieve processen [trainingen, lessen, evenementen, agenda’s & financieel]
  8. Snel klaar! AllUnited bouwt en onderhoudt
Share This