Support bij het gebruik

Als je een vraag hebt over het gebruik van AllUnited kan je altijd terecht bij de helpdesk. Je kan onze hulp op diverse manieren inschakelen, maar vergeet niet van tevoren de handleiding te checken! Ook kan je natuurlijk onze cursussen volgen om meer kennis van het systeem op te doen.

Tickets

Wij proberen zo snel en duidelijk mogelijk antwoord te geven op al je vragen, maar daar hebben we ook jouw hulp bij nodig. Dus:

  • Schiet je vragen naar ons toe via het ticketsysteem in de backoffice
  • Vertel zo duidelijk en uitgebreid mogelijk waar je op klikt, wat er gebeurt, wat je ziet en wat je wil bereiken

Je kan een nieuw ticket aanmaken door te klikken op de link op het dashboard van de backoffice. Ben je al bezig in het systeem? Klik dan op het AllUnited-logo (linksboven) of het plus-icoontje (rechtsboven) om terug te keren naar de backoffice.

Telefonische hulp

Heb je dringend hulp nodig? Dan kan je ons tijdens kantooruren altijd bellen!

071 - 364 11 70

Let op: de meeste vragen zullen we eerst zelf moeten beoordelen alvorens we er een antwoord op kunnen geven. Daarom ontvangen we bij voorkeur eerst zoveel mogelijk informatie over jouw vraag of probleem via het ticketsysteem.

Benieuwd naar onze cursussen? Check ze hier!

NoWorries

Kom je er niet uit? Weet je niet zeker of je alles wel goed doet? Laat AllUnited jou helpen! Onze experts hebben een pakket aan extra diensten samengesteld om de ingewikkelde klusjes voor je op te lossen. Snel en secuur, en jij hoeft je er geen zorgen meer om te maken!

Recent opgeleverd & nu in ontwikkeling

AllUnited werkt dagelijks aan zowel verbeteringen als uitbreidingen van ons systeem. Met regelmatige updates houden we jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen. Benieuwd waar we aan werken? Check het lab!

Share This