Webinar Facturatie1 op di 25juli 20.00 uur

Aankomende week organiseren we op dinsdag 25 juli om 20.00 uur een webinar Facturatie1. Dit is deel één van zeven verschillende cursussen op het gebied van financiën en boekhouding.

Wil jij deze webinar bijwonen? Klik dan op de onderstaande link voor meer informatie, en om je nog snel aan te melden. 

Meer info en inschrijven



Lees meer

Geef je mening: rapportages

Welke bestaande rapportages gebruik jij vaak? Kunnen die rapportages nog beter?

En welke informatie uit AllUnited zou jij makkelijk en snel willen kunnen filteren, bekijken en gebruiken? Wij peilen graag je meningen en wensen!

Beschrijf hieronder zo duidelijk mogelijk welke aanpassingen en/of toevoegingen op het gebied van rapportages jij graag zou willen zien in AllUnited. Dan gaan wij proberen om verbeteringen van het systeem door te voeren, zodat jij het nòg beter kan gebruiken!

Lees meer

Functieuitwisseling met de KNLTB

Een goede voorbereiding is het halve werk, zeker in de sport. We hebben goed nieuws. Er wordt hard gewerkt aan de directe koppeling met de nieuwe ICT-omgeving TennisNet van de KNLTB, die de vervanger is/wordt van ServIT. Via deze koppeling kunnen ook de verenigingsfunctionarissen uitgewisseld worden met de bond. Hiervoor zijn nu de eerste benodigdheden aan onze zijde klaar gezet.

Lees meer

Betalingstermijnen voor lessen en cursussen

Een kleine maar superhandige update in AllUnited, waar enkele van onze verenigingen om vroegen. Vooral verenigingen met cursussen, lessen en workshops. Vanaf nu kun je namelijk bij lessen/evenementen/workshops meerdere betalingstermijnen opgeven. En eventueel de hoogte van de bedragen daarop aanpassen.  

Lees meer

(inlog) problemen met Safari?

Diverse AllUnited gebruikers ondervinden momenteel problemen bij het werken in (de browser) Safari. Na een update van Safari is inloggen soms niet mogelijk. Gelukkig is dit eenvoudig op te lossen. 

Lees meer

Selectieboxen met zoekfunctie

Naast de nieuwe website editor hebben de selectieboxen in de backoffice nu ook een moderne look gekregen. Makkelijker zoeken zonder te scrollen. Wederom een stapje vooruit op gebruiksvriendelijkheid. 

Lees meer

AllUnited | Partner van de KNLTB

Yes! AllUnited is partner van de KNLTB en behoudt daarmee toegang tot alle belangrijke data. Ook kunnen we blijven interfacen/ koppelen op het nieuwe ICT-landschap. Goed nieuws voor onze bestaande en nieuwe clubs.

Lees meer

LET OP! Overstappen naar KNLTB.Club absoluut niet verplicht!

Vanuit verschillende verenigingen ontvangen wij het bericht dat zij zijn benaderd door de KNLTB (of hun account manager) met het volgende bericht: “We gaan overstappen op KNLTB.Club, uiterlijk 01 april aanstaande”. 

Uiteraard snappen wij dat dit verwarring kan opleveren bij onze gebruikers. En enkele clubs ondervinden diverse problemen. Als AllUnited Club kun je met ons systeem blijven werken en interfacen. 

Lees meer

AppUpdate: Reageren op nieuws en deel je moment

AllUnited maakt de ClubApp extra leuk voor de leden!
Vanaf nu kunnen leden reageren op nieuwsberichten zodat je ze meer betrokken maakt bij de club en weet wat er speelt. Of deel een foto van jezelf, je team of een leuke situatie met je club en laat leden reageren. 

Lees meer

Datumprikker, eenvoudig een datum kiezen

De eerste ontwikkelingen van het vergroten van de gebruikersvriendelijkheid worden zichtbaar. Zo is het selecteren van een datum nog nooit zo makkelijk geweest. Kies eenvoudig een datum door op de kalender met de nieuwe datumprikker.

Lees meer

Wedstrijden automatisch geladen vanuit Sportlink (hockey)

Goed nieuws voor de wedstrijdsecretarissen! De wedstrijden worden vanaf heden iedere nacht automatisch opgehaald uit Sportlink en in AllUnited geladen. Uiteraard dienen deze wedstrijden nog wel gecontroleerd te worden op eventuele fouten, bijvoorbeeld een team dat niet bestaat ed.

De nieuwe "Mijn ClubApp" is live!

De nieuwe ClubApp haalt je actuele nieuws en persoonlijke agenda op. Volg je favoriete teams en bekijk standen, uitslagen en wedstrijden. Ook de social media van de club wordt geïntegreerd zodat je nooit meer iets mist!

Lees meer

Service & Support

AllUnited groeit harder dan ooit tevoren. Goed voor ons en goed voor onze verenigingen. Vanwege deze groei verandert ons bedrijf en is er behoefte aan professionalisering en duidelijkere regels. Dit om al onze klanten tijdig te kunnen voorzien van de gewenste support & training.

Om iedereen op tijd en goed te kunnen helpen, gaan wij ons beleid omtrent support iets aanscherpen.

 

Lees meer

Update mailserver

In verband met het installeren van nieuwe certificaten ten behoeve van de beveiliging van het emailverkeer moet je voor SMTP gebruik de server aanpassen. Lees meer voor de instellingen.

Lees meer

KNVB Dataservice stopt - KNVB meeting op 23 februari

Wellicht zijn jullie geïnformeerd dat de KNVB Dataservice per 01-07-2017 stopt. Deze dienst is 3-4 jaar geleden geïntroduceerd en was in onze ogen een goede service van de KNVB om de competitie gegevens op de website te tonen. Waarschijnlijk was de dienst te succesvol waardoor de KNVB te weinig directe communicatie tussen de bond en voetbalspelers had.

Lees meer

Roadmap baanafhangen

Wij zijn dagelijks bezig met de ontwikkeling van het AllUnited afhangbord. In de tijdlijn hieronder zie je de verwachte oplevering van de belangrijkste functionaliteiten!

Update 24-01-2017:
De meeste functionaliteiten voor de eerste fase zijn gereed. Vanaf volgende week zal de eerste club gaan testen met de nieuwe afhangmogelijkheden van AllUnited. Daarin heeft AllUnited gewerkt naar een oplossing voor tennisverenigingen en commerciële tennisparken. 

Daarbij:

  • Testen we het inloggen met KNLTB passen en andere passen
  • Testen we het reserveren van buitenaf (via website en app) 
  • Testen we de verschillende restricties per lid / niet lid en andere relatietypes
  • Testen we het definitief maken van reserveringen via een terminal op de club (fysiek)
  • Testen we de integratie tussen afhangen via de app, website en lokaal op de club met diverse passen en gastpassen
  • Testen we het toevoegen van extra spelers met het scannen van knltb en overige passen

Aan de hand van feedback van clubs hebben wij meer opties toegevoegd in de afhangoplossing. Hierdoor is de roadmap iets uitgebreid en zijn een aantal zaken iets later beschikbaar.

Lees meer

ClubApp updates

De Tennis ClubApp is sinds juli 2016 live en is sinds die periode flink doorontwikkeld. Vanuit de gebruikers kwamen natuurlijk enkele verbeterpunten naar voren omtrent het appbeheer. Deze ontwikkelingen zijn nu volledig aangepast en staan live. Zo is er een nieuwe beheeromgeving, kies je zelf je leeftijdsweergaves in de app en voeg je eenvoudig zelf beheerders toe. 

 

Lees meer

Ledenpassen met korting

Steeds meer verenigingen maken gebruik van ledenpassen of gaan hier gebruik van maken. Speciaal voor onze verenigingen hebben wij een leuke aanbieding.

Lees meer

Activiteiten overzichtelijker op relatiekaart

Vanaf heden is het activiteitenoverzicht op de relatiekaart overzichtelijk onderverdeeld in twee blokken. In het blok “activiteiten per seizoen (actueel)" worden alle activiteiten van het lopende seizoen weergeven. Is de activiteit vervallen en ligt de einddatum van het seizoen in het verleden, dan wordt deze verplaats naar het blok “activiteiten per seizoen (vervallen)".

Lees meer

Update hoofdmenu

In het basismenu van AllUnited zijn in de afgelopen 15 jaar steeds meer modules en functionaliteiten toegevoegd. Door deze ontwikkelingen is het hoofdmenu en het instellingenscherm soms niet meer zo overzichtelijk als een aantal jaar geleden. Ook blijken bepaalde onderdelen vaker te worden gebruikt dan voorheen.
Om deze reden hebben we besloten om het hoofdmenu en het instellingenscherm opnieuw in te delen, zodat het beter past bij het huidige model van AllUnited.

Lees meer
Weergave laddercompetitie op de adaptieve clubwebsite

Laddercompetitie

De laddercompetitie is bijna niet weg te denken bij een tennisvereniging of tennispark. Plezier en competitief bezig zijn, waarbij je tegen afwisselende tegenstanders speelt. En voor de club zeer interessant, omdat het leden met elkaar in contact brengt. Ook blijkt dat leden die deelnemen aan de laddercompetitie langer lid blijven bij de club.


Lees meer

Teams in meerdere competities

Bij steeds meer sporten komt het voor dat één team aan meerdere competities meedoet in dezelfde periode. Vaak betreft het de deelname aan de reguliere- en de bekercompetitie.

Lees meer

Vrijwilligersrooster grondig aangepakt

Het vrijwilligersrooster is grondig aangepakt. Dit is in het laatste stadium van ontwikkeling en is/wordt tussen nu en zeer binnenkort live gezet. Dit betreft zowel de website als de BackOffice.

Lees meer

Reactiveren van oude relaties

Hoe gaaf is het dat je als lid in het zonnetje wordt gezet door de vereniging, omdat jij al xx aantal jaar aaneengesloten lid bent? Ontzettend leuk en attent natuurlijk! Maar dan moet je als vereniging wel een check kunnen uitvoeren of iemand daadwerkelijk al die jaren aaneengesloten lid is geweest. Vanaf heden is dit mogelijk met de nieuwe functie ‘Relatie inactief’.

Lees meer

Goed nieuws omtrent KNLTB interface

Als AllUnited hebben wij maar één doel: jouw vereniging beter maken. Door processen eenvoudiger en communicatie persoonlijker te maken. En dat doen wij nu al voor circa 300 tennisverenigingen (circa 200.000 leden).  Om dit te bereiken is het voor ons van belang om goed met de KNLTB te integreren. Afgelopen periode hebben wij daarom intensief contact gehad met de bond omtrent interfaces.

Lees meer

Tennis ClubApp Start is live

Goed nieuws voor onze tennisverenigingen. De nieuwe Tennis ClubApp 'Start' voor zowel iPhone als Android is offcieel vrijgegeven.

Lees meer

Trainingsschema (update 2)

Laat het plannen via een xls-sheet maar zitten! Eerder dit jaar hebben wij op veler verzoek van onze klanten het trainingschema aangepast. Eén van de belangrijkste aanpassingen is de manier van aanmaken zelf via het trainingplanbord. Aanvankelijk ging dit met een weergave, waarbij gesorteerd werd op teams. Werkte al stukken beter, maar voor de planning zelf minder geschikt. Maar nu kun je kiezen uit twee weergaven. Eén scherm sorteert op teams en de ander op 'Dag, locatie, tijd' (veld). In de laatste weergave kan je de trainingen nu heel makkelijk per veld indelen/plannen en zie je gelijk of je geen dubbelingen hebt. Via het scherm met sortering op teams kan je vervolgens heel makkelijk nagaan of alle teams met de juiste hoeveelheid trainingen zijn ingedeeld. Makkelijker kan je het bijna niet maken.

Lees meer

Teams op inactief zetten

Een aantal clubs hebben teams die niet meer actief zijn. Hiervoor is het per team mogelijk gemaakt om een Actief t/m datum in te vullen.

 

Lees meer

Rugnummers voor Hockeyclubs

Vanaf heden kan bij een hockeyvereniging per lid een Shirtnummer en een Volgnummer vastgelegd worden (voorheen was dit alleen het volgnummer). De verschillen leggen we je graag uit: 

Lees meer

Automatische interface met KNLTB nu tweerichtingsverkeer

Goed nieuws voor onze tennisverenigingen. Nog niet zo lang geleden was het mogelijk om de interface met de KNLTB semi-automatisch in te stellen voor je vereniging. Een hele verbetering, maar dit werkte nog maar één kant op, namelijk vanaf AllUnited richting de KNLTB. Maar nu werkt het ook andersom!

Lees meer

Handige tips in AllUnited

Goed nieuws! De eerste stappen in het usability project zijn zichtbaar in de BackOffice. De komende tijd verschijnen er handige icoontjes die gebruikers tippen of waarschuwen. Wij zullen het systeem langzamerhand vullen met iconen.

Lees meer

TennisNL vervangen voor TennisUpdate.nl

Mogelijk heeft u het al meegekregen maar Tennis.nl is vanaf heden in handen van de KNLTB. De komende maanden gaan zij werken aan een nieuw tennisplatform en TennisNL is per direct uit de lucht gehaald.

Om de komende maanden lege widgets op uw website te voorkomen, hebben wij pro-actief gehandeld. Uw leden worden weer van actueel tennisnieuws voorzien omdat onze widgets vanaf heden worden gevuld met nieuws van TennisUpdate.nl.

Lees meer

Toernooi.nl widget

Veel verenigingen, voornamelijk tennisverenigingen, maken gebruik van Toernooi.nl voor de organisatie van toernooien en kampioenschappen. Juist voor deze clubs hebben wij het nu mogelijk gemaakt om deze toernooien weer te geven op de club website in een handig overzicht. Zo hebben leden direct een overzicht van de club toernooien en kunnen via de link meer infromatie vinden. 

Lees meer

Uitzonderingen in de contributie

Contributies zijn vanaf nu nog eenvoudiger aan te passen met uitzonderingen. Heeft jouw vereniging uitzonderingen in de contributie die elke periode weer terugkomen, dan kan er nu ook gebruik gemaakt worden van nieuwe instellingen bij de contributie. Vanaf nu kun je uitzonderingen maken per team, status (checkbox), een factor of naar rato en diverse kortingen geven, waarbij het AllUnited systeem alles voor je uitrekent. 

Lees meer

iDeal betalingen

AllUnited is druk bezig met de ontwikkeling en toepassingen van iDeal. Alvorens we iDeal beschikbaar maken voor het innen van contributies, betalingsherinneringen en facturen (waarbij wij momenteel nog steeds automatische incasso adviseren omtrent gebruiksgemak) hebben we iDeal nu op twee plaatsen toepasbaar gemaakt.

Lees meer

YouTube-filmpje op de clubsite

Wat is nu leuker dan filmpjes te plaatsen op je site om bijv. verslag te doen van bepaalde evenementen of om deze te promoten. Voor de adaptieve websites is het mogelijk om via YouTube een filmpje te plaatsen.

Lees meer

AllUnited en Club Webware bundelen de krachten

Wij zijn trots u te mogen melden dat wij per 1 mei 2016 samengaan met onze branchegenoot Club Webware. Voor beide partijen betekent dit dé kans om uit te groeien tot de beste verenigingssoftware van Nederland. Door het delen van kennis en ervaring kunnen we u nog beter van dienst zijn en kunnen we nog sneller verenigingsspecifieke toepassingen ontwikkelen.

Lees meer

Wordpress Websites

AllUnited bouwt en onderhoudt nu ook uw Wordpress website! Naast onze succesvolle betaalbare adaptieve websites bouwen we volledige Wordpress websites, platformen en webshops.  Los, of gekoppeld aan de AllUnited administratie en boekhouding.

Lees meer

E-maillink in relatiekaart aangepast

Wij merkten dat het vaak voorkwam dat gebruikers in de backoffice een relatie via de relatiekaart mailen vanuit hun persoonlijke e-mailbox in plaats van de e-mailbox van de vereniging. Daarom verwijst de e-maillink in de relatiekaart en bij de factuurontvanger nu naar het e-mailadres van de vereniging/AllUnited en niet meer naar het e-mail pakket dat is geinstalleerd op de desbetreffende computer.

 

Eenvoudige aanvraag VOG

Steeds meer verenigingen verlangen van hun vrijwilligers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Dit geeft meer zekerheid over het verleden van (nieuwe) trainers, coaches, begeleiders of verzorgers en het vermindert de kans dat personen, die eerder in de fout zijn gegaan, een functie bij de sportvereniging kunnen uitoefenen. Vanaf vandaag is dit nog eenvoudiger aan te vragen via AllUnited.

Lees meer

Nieuw rollende sponsorbanner

Zwemvereniging ZV Westland deed bij ons het verzoek om een rollende sponsorbanner te ontwikkelen! Dat deden we en deze is dus nu voor alle adaptieve websites beschikbaar! Check het voorbeeld op www.zv-westland.nl en schiet een ticket in als u ook deze nieuwe rollende sponsorbanner op uw website wilt. 

KNLTB.Club is absoluut geen verplichting

Zoals je als tennisvereniging merkt is er binnen de tennismarkt veel gaande. Zo houdt Lisa, ondersteund door de KNLTB, een roadshow ter promotie van hun clubapp. Het zorgt bij verenigingen voor verwarring. Is het verplicht om over te stappen? Waarom wordt specifiek één speler door de bond ondersteund? Is dit fair naar de andere spelers in de markt?

Lees meer

Nieuwe frisse nieuwsbrief

Het wordt weer voorjaar en dus geven we onze nieuwsbrieven een fris, nieuw en adaptief design. Vanaf vandaag beschikbaar voor iedereen!

Wil jij ook gebruik maken van deze nieuwe nieuwsbrief template, stuur dan een ticket in en wij zetten het nieuwe template voor jou klaar.

Goed nieuws! Formulieren nu nog beter op mobiel

Onze adaptieve websites staan erom bekend dat ze goed leesbaar zijn op mobiele telefoons. Helaas was het soms lastig om ook alle formulieren goed getoond te krijgen. Nu niet meer! Door een omzetting in de opbouw van formulieren is het vanaf nu mogelijk de  inschrijfformulieren adaptief te maken. Kortom, inschrijven, aanmelden etc. kan vanaf nu ook supergoed via je mobiel. Wil je ook je formulier adaptief maken? Stuur een ticket in en wij zetten hem om. 

Gemakkelijker memoriaalboekingen aanmaken

Op verzoek van vele verenigingen hebben wij de gewenste uitbreiding gemaakt waarmee de terugkerende memoriaalboekingen nog gemakkelijker kunnen worden ingeboekt, wat een tijdsbesparing oplevert voor de vrijwilligers.

Lees meer

Facturatie instructies uitgebreid

Op verzoek van diverse verenigingen hebben we het veld facturatie-instructies toegevoegd bij cursussen en contracten. Dit is een aanvulling naast de al bestaande mogelijkheden om uitzonderingen te noteren bij activiteiten en het debiteurenscherm. Dit is een enorme kracht van onze facturatiemodule en maakt de communicatie tussen Ledenadministratie en de Penningmeester een stuk efficienter en makkelijker.

Lees meer

Meerdere keren inschrijven voor cursus of les

Meerdere malen inschrijven voor een cursus of les is vanaf nu mogelijk. AllUnited heeft nu de mogelijkheid ontwikkeld dat een relatie zich meerdere malen kan inschrijven voor één cursus of les. Dit kan handig zijn voor het periodiek deelnemen aan dezelfde cursus met meerdere aanmeldmogelijkheden.

Lees meer

RSS widgets op uw website

Niet iedere vereniging heeft de luxe dat er veel nieuwe content op de website geplaatst kan worden. Juist omdat het zo belangrijk is om de bezoeker van nieuwe informatie te blijven voorzien, hebben wij het mogelijk gemaakt om RSS widgets te plaatsten. Deze widgets halen steeds het nieuwste nieuws op en tonen dit op uw website. Dit is mogelijk van (sport)nieuws tot het lokale nieuws.

Lees meer

Zoek een maatje

Zoek eenvoudig en snel een tennismaatje binnen jouw vereniging
Tennis kan alleen met iemand aan de andere kant van het net. Het zoeken naar een geschikte tennispartner kan nu altijd en overal met je AllUnited website op mobiel, tablet, laptop of vaste computer. Eenvoudig zoeken naar jouw ideale match, direct contact zoeken en afspreken. Voor iedereen bruikbaar van jong tot oud. Voorkom dat nieuwe leden na twee jaar vertrekken wegens een tekort aan tennismaatjes.

Lees meer
0

Laat uw leden meepraten!

Nieuw -> Eenvoudig communiceren met uw leden met de AllUnited website.

Communiceer met je leden over belangrijke topics of laat leden hun mening of reactie geven met onze adaptieve website!

Lees meer
Hockey Academie

Hockey update: Hockey Academie | DWF | Drillster

Sinds januari 2016 heeft AllUnited drie nieuwe koppelingen gemaakt voor de hockeyclubs. Zo is er nu een koppeling met de online webbassed trainingstool van Hockey Academie, bent u maar één klik verwijderd van het Digitaal Wedstrijd Formulier in de mobiele app en worden de administratieve handelingen gemakkelijker bij de inschrijvingen voor scheidsrechtercursussen via Drillster.

Op de achtergrond zijn er nog meer ontwikkelingen gaande voor de hockeyclubs. Houd de updates komende tijd goed in de gaten.

Lees meer

Snel en eenvoudig handmatig activiteiten toevoegen

Zag je er elk nieuw seizoen ook zo tegenop om de extra activiteiten weer toe te voegen aan de diverse leden of teams in te delen?  Vanuit de wens van enkele klanten hebben we een nieuw activiteitenscherm ontwikkeld waarmee dit proces een stuk eenvoudiger geworden is.

Lees meer
Automatische berichtgeving

Automatische berichtgeving

Veel verenigingen hebben hier reikhalzend naar uitgekeken en het is zover: de automatische berichtgeving richting leden. Het doel van automatische berichtgeving is om berichten naar leden te sturen die op een bepaald moment, automatisch, verstuurd worden. Deze berichten worden geactiveerd door een "trigger". Elk tijdsgebonden evenement kan uiteindelijk dienen als trigger. Denk bijvoorbeeld aan een verjaardag of een bardienst.

Hoe hiervan gebruik te maken kan je hier vinden. 

Snelkeuzemenu

Wij merken dat veel verenigingen ervoor kiezen om erg veel menu knoppen op de homepagina te tonen. Om hierin een goed overzicht te behouden is het nu ook mogelijk een snelkeuze menu op de homepagina te weergeven. Wilt u gebruik maken van deze functie, stuur dan een helpdeskticket in.

Adres checker

Het is zover. In de relatiekaart en het inschrijfformulier zit nu een autocorrectie bij de invoer van bepaalde lidgegevens. De kans op foutieve postcodes is daardoor minimaal. Daarnaast is een weigerende interface, doordat de naam niet met een hoofdletter begint, verleden tijd!

Lees meer

Activiteiten als een bulk uploaden

Gouden tip: Wat veel verenigingen nog niet blijken te weten is dat het ook mogelijk is om activiteiten als een bulk up te loaden en zo aan de diverse leden toe te voegen.

Lees meer

Support - Academy

Support

Hulp nodig bij het gebruik van AllUnited? Lees hier hoe wij je kunnen helpen!

Meer info

Academy

Alle informatie over onze cursussen en workshops lees je hier!

 

Vereenvoudiging nieuwsbriefopmaak

Vermoedelijk wel bekend. Nieuwsbrief opgemaakt. Test gedaan en vervolgens moeten er toch nog wat aanpassingen doorgevoerd worden in een paar artikelen. Eerst moest vervolgens gezocht gaan worden in een ander gedeelte van de backoffice naar het betreffende artikel. Dit is nu een stuk makkelijker gemaakt.

Lees meer

Clubcasting

Clubcasting is de oplossing voor directe communicatie op jouw sportvereniging. Bepaal zelf wat je waar en wanneer uitzendt, zorg voor meer betrokkenheid en promoot je club! Sportief infotainment.

Lees meer

Factuurtype wijzigen

Vanaf nu is het ook mogelijk om bepaalde type facturen te blokkeren voor automatisch incasso. Voor deze facturen kan de vereniging zelf kiezen welke betaalwijze er gehanteerd word. Zo kan bijvoorbeeld alleen de contributie geïncasseerd worden, maar moeten de lessen door het lid zelf betaald worden.

Lees meer

Afdrukformulier toevoegen aan e-mails

Binnen de gerichte mails naar relaties is het nu ook mogelijk om een afdrukformulier als bijlage mee te sturen. Om deze bijlage vanuit de backoffice mee te kunnen sturen dienen er een aantal handelingen te worden uitgevoerd.  

Lees meer

Gratis: Mijn Club App voor alle leden!

Ook je clubnieuws, uitslagen, programma’s en standen op je mobiel? Download nu de AllUnited Mijn Club App; dé verenigings App in Nederland voor Tennis, Hockey, Voetbal, Atletiek, Zwemmen, Handbal, Basketball en meer.

Lees meer

Aanwezigheidsmodule

Binnen de teampagina's wordt de mogelijkheid geboden voor leden om de eigen aanwezigheid door te geven voor wedstrijden. Deze aanwezigheid status word op de teampagina per wedstrijd weergeven. Is de wedstrijddatum verstreken verdwijnt deze automatisch van de teampagina. Een trainer kan met deze informatie het wedstrijdschema opbouwen op basis van aanwezigheid.

Deel je scheel!

Deel nu je verenigingsnieuws eenvoudig op al je social media kanalen via je adaptieve AllUnited website. Zet je nieuwsberichten nu eenvoudig door naar Facebook, Twitter, Google + en LinkedIn met een druk op de knop. Voor alle leden en bezoekers. Deel je toernooien, nieuws, uitslagen en laatste foto’s. 

Lees meer

Formulier kopiŽren van een ander CMS artikel

Het werkt vaak sneller om een gemaakt formulier aan te passen dan een volledig nieuw formulier te maken. Daarom is het nu mogelijk om een formulier dat in een artikel wordt gebruikt te kopiëren naar een ander artikel. 

Lees meer

Spam voorkomen

Afgelopen weken bleken sommige e-mails niet aan te komen. De oorzaak hiervan lag in een anti-spam beveiliging die steeds meer domeinen implementeren. E-mails worden nu niet meer verstuurd vanaf het adres van een lid, maar vanaf een centraal adres van de club.

Lees meer
Help

Help, een lid wordt telkens weer afgemeld!

Een kreet die we regelmatig horen. Dit komt omdat van deze relatie een tweede relatiekaart is aangemaakt. Dus hij/zij staat er nu twee keer in. Meestal één keer als oud lid en één keer als regulier lid. Dit vraagt om complicaties en zorgt bovendien voor vervuiling. Dus .. wordt een oud lid weer lid? Voer hem of haar geen tweede keer in, maar heropen de oude relatiekaart door de t/m datum leeg te maken.

Iconen in de website navigatie

AllUnited heeft op speciaal verzoek van TV Huissen iconen toegevoegd aan hun hoofdmenu. Een aangename toevoeging, die zorgt voor extra herkenbaarheid. Nieuwsgierig? Neem dan een kijkje op www.tvhuissen.nl. Wilt u ook iconen in uw navigatie? Maak voor meer informatie een helpdeskticket aan.

Supportdesk uitgebreid met JoinMe

Op de supportdesk werken we sinds kort, naast Teamviewer, ook met JoinMe. Een applicatie waarmee we uw scherm over kunnen nemen en dus nog eenvoudiger support kunnen leveren bij al uw vragen. Hierdoor kunt u meekijken hoe wij in uw pakket werken en zaken oplossen.

Nooit meer de weg kwijt!

Meerdere locaties of mensen makkelijk hun weg naar uw vereniging laten vinden? Er gaan geruchten dat de interactieve Google Map functionaliteit bijna af is. Hierdoor kunnen verenigingen met meerdere vestigingen straks al deze locaties op een simpele manier weergeven.

Globe

Werelds .. zo'n wereldbol

Zien wat je doet via de wereldbol! Bij het aanpassen van artikelen zijn wijzigingen meteen te bekijken. Klik op het wereldbolletje rechts naast het Artikel ID. Een snellere weg naar het resultaat is er niet.

FAQ

FAQ's

Heb je een vraag? Raadpleeg dan de “Veel gestelde vragen pagina”. Je vindt hier een overzicht met vragen die regelmatig voorkomen. Via een omschrijving kun je proberen om zelf je oplossing te zoeken.

De FAQ pagina vind je door rechtsboven op het vraagteken en vervolgens op de tab FAQ te klikken. Wil je alle FAQ’s op een rij? Je vindt een overzicht onder het menuitem: Beheer - Handleiding - Alle FAQ's op een rijtje.

Bewegende header

De ontwikkelafdeling heeft voor onze adaptieve websites een nieuwe feature ontwikkeld. Hiermee kunnen verenigingen eenvoudig een slider toevoegen aan de bovenkant van de pagina’s met wisselende afbeeldingen. Wij hebben ‘m natuurlijk al, kijk maar op www.allunited.nl.

Wilt u dit ook per direct? Laat het ons weten en maak een helpdeskticket aan.

Lees meer

Volg ons op Facebook en Twitter

AllUnited ontwikkelt dagelijks aan nieuwe features en productverbeteringen. Altijd op de hoogte? Ga ons dan volgen op Facebook en Twitter. Tips over ons pakket, verenigingen, leden en meer. En mochten we bij hoge uitzondering te kampen hebben met een storing dan weet u dit direct. Mis dus niks en volg ons.

Pasfoto

Pasfoto's via het inschrijfformulier

Natuurlijk was je al op de hoogte dat een nieuw lid zich kan aanmelden en daarbij een pasfoto kan uploaden. Alleen was dit bij gebruik een verplicht veld. Dit is nu niet meer het geval. De vereniging kan nu zelf bepalen of dit een verplichting is of niet.

Links maken

Pagina's linken

Het is mogelijk om een pagina direct te linken naar een andere pagina. Zo is het mogelijk om bijvoorbeeld de berichten van een bepaalde commissie ook direct tonen bij het nieuws op de homepage.

Lees meer

Penningmeester van het jaar

Hockeyclub Klein Zwitserland heeft tijdens de Penningmeester van het Jaar-verkiezing de innovatieprijs gewonnen als de sportclub met de meest innovatieve financiële initiatieven. Begin deze maand heeft penningmeester Erick van Engeland in Utrecht deze prijs in ontvangst mogen nemen. Nog niet zo lang geleden verkeerde de vereniging in zwaar weer, maar met vereende krachten heeft het nieuwe bestuur de hockeyclub naar rustig water weten te loodsen. Een prestatie van formaat, waar wij hen van harte mee feliciteren.

Ben je al overgestapt op de nieuwe backoffice?!

We constateren dat er nog steeds organisaties zijn, die nog niet zijn overgestapt op onze nieuwe backoffice en nog steeds werken in de oude omgeving. In deze omgeving worden de nieuwe functionaliteiten niet meer toegevoegd en bovendien zal deze binnenkort verdwijnen.

Lees meer

Betalen bij inschrijving via iDeal

Het is nu mogelijk om van iDeal gebruik te maken bij inschrijvingen van evenementen, lessen en/of cursussen. 

Daarmee stopt de ontwikkeling rond dit item overigens niet. De bedoeling is dat iDEAL binnenkort ook bij contributiefacturen en aanmaningen gebruikt kan worden. Zodra dit gereed is, zullen we hier melding van maken in een volgende nieuwsbrief.

E-mails versturen vanuit AllUnited

De mogelijkheden voor de e-mail zijn aangepast.

Dit betreft de volgende aanpassingen:

  1. Gebruik van de editor (alleen bij AllUnited compleet).
  2. Het versturen van een CC.
  3. Een voorbeeld email kunnen versturen (alleen bij AllUnited compleet).
  4. Een upload doen met een excel bestand om op basis van dat bestand mails te versturen.

 

Lees meer

Coming soon: IDEAL

We hoopten het sneller af te hebben, maar we hebben inmiddels al flinke stappen gemaakt in de ontwikkeling om het mogelijk te maken bij sommige processen IDEAL toe te voegen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het direct mogelijk maken van het betalen van wedstrijdgeld via IDEAL bij inschrijving.

Uitbreiding inschrijfformulieren

Het is nu mogelijk om meerdere inschrijfformulieren te genereren. Zo kunnen er naast een inschrijfformulier voor nieuwe leden ook inschrijfformulieren gemaakt worden voor vrijwilligers, voor de tenniscompetitie om een team in te laten schrijven, voor sponsoren om zich in te schrijven voor bepaalde sponsorpakketten en voor de lessen.

Lees meer

Uitbreiding van de lessenmodule

Er heeft een forse uitbreiding van de lessenmodule plaatsgevonden. De meeste uitbreidingen zijn alleen beschikbaar voor verenigingen die ook de website van AllUnited gebruiken, omdat het met name de mogelijkheden om je in te schrijven en de mogelijkheden om de lessen te koppelen aan de website betreffen. 

Lees meer

Nieuw selectieveld bij facturen

In de backoffice is het bij het overzicht van facturen nu ook mogelijk om te selecteren via de verstuurd methode. Dus wil je zien welke facturen allemaal per mail zijn verstuurd, kan je daar nu op deze manier filteren.

Lees meer

Notificatiemail

Een nieuwe inschrijver of een lid heeft zijn gegevens aangepast? Je kan hier nu een notificatiemail voor bijvoorbeeld je ledenadministrateur aan hangen.

Lees meer

Gebruikersavonden/dagen

We gaan starten met gebruikersavonden/dagen. De opzet kan telkens verschillen. Soms zal het een bepaalde sportmarkt betreffen, soms een bepaalde gebruikersgroep en soms een combinatie van dit alles. 

Lees meer