Support en helpdesk

Voortdurend perfectioneren wij bestaande modules en ontwikkelen wij nieuwe, krachtige toepassingen. Gebruiksvriendelijkheid staat daarbij centraal. Heb je toch nog een vraag? Vanuit ons kenniscentrum reikt onze helpdesk je de helpende hand. Indien nodig, ook buiten reguliere werktijden. Een prettige gedachte.

Helpdesk
AllUnited biedt je de mogelijkheid om ‘HELPDESK-TICKETS’ te maken als je inlogt binnen het systeem. Deze dienst is geheel inbegrepen binnen de standaard service.

Servicedesk
Indien het probleem dringend is en er direct antwoord nodig is, kunnen onze gebruikers telefonisch contact opnemen met de Servicedesk.

Regelmatige updates
AllUnited is nog lang niet uitgedacht en uitontwikkeld. Er staan nog honderden ideeën op ons verlanglijstje. Zodra we weer stappen hebben gemaakt, profiteert elke vereniging hiervan. Zo zorgen we ervoor dat we allemaal beter worden.

Educatie

AllUnited heeft veelomvattende oplossingen. En hoewel ‘eenvoud’ altijd ons uitgangspunt is, valt of staat alles bij een goede implementatie en educatie binnen de vereniging. Niet alleen bij aanvang, maar continue ‘bijscholing’ is gewenst. Alleen dan kan de vereniging AllUnited optimaal benutten. En kunnen processen worden vereenvoudigd en communicatie sterk worden verbeterd.

Verenigingen bestaan uit vrijwilligers die het meestal maar tijdelijk doen. Na verloop van tijd vernieuwt de organisatie zich vanzelf. Om AllUnited goed te blijven gebruiken zijn er speciale ‘functie-workshops’ voor penningmeester ontwikkeld. Daarnaast geven we zo nu en dan inspirerende workshops over bijvoorbeeld ’online sponsorbeleid’. Zo hopen we onze verenigingen constant te helpen het maximale uit hun club te halen.