AllUnited Advantage Roadmap

Bekijk op deze pagina onze plannen voor ons Advantage Afhangbord en lees de Veelgestelde vragen (FAQ) hier over.

Nu beschikbaar

Banen en beschikbaarheid

  • Aanmaken verschillende banen
  • Aanmaken verschillende baantypes/ ondergronden
  • Doelgroepen per baan en leeftijdrestricties
  • Openingstijden per baan en open / gesloten
  • Standaard planschema’s
  • Afwijkende baanplanningen (bijvoorbeeld tijdens competities en toernooien)
  • Banen blokkeren voor onderhoud/ trainingen
  • Flexibel instelbare bevestigingstijd
  • Overnemen van baanschema’s
  • LED verlichting van Lumosa / Sport Technologies

Reserveringen en restricties

  • Direct / alleen Afhangen, tijdsblokken of beide aanbieden
  • Hoe lang van tevoren te reserveren/ hoe ver vooruit reserveren
  • Aantal afhangmogelijkheden per dag/week/maand vastleggen
  • Aantal gelijktijdig lopende reserveringen
  • Aanmaken van tijdssloten en aantal sloten per aantal mensen
  • Aangeven welke relatietypes mogen afhangen per type baan
  • Lokale en web reserveringen apart in te stellen
  • Minimaal en maximaal aantal relaties per baanreservering vastleggen
  • Onderscheid voor het aantal reserveringen op afstand of via een terminal
  • Blokkeren individuele personen voor afhangen
  • Automatische blokkade pasjes seizoen 2017
  • Berichtgeving reservering aan of uitzetten 
  • Maximaal aantal reserveringen

Beheer

  • Beheer via terminal naar backoffice
  • Eigen reserveringstypes aanmaken waaronder trainen, onderhoud, racket trekken en meer.
  • Reserveringen herhalen
  • Reserveringen herhalen met uitsluitingen
  • Conflict meldingen

 

Terminal

  • Actuele tijd op het bord
  • Pasjes scans inzien
  • Verbeterde pasjes invoer

Website

  • Planbord op de website

Nieuwsbrief speciaal voor baanbeheerders

Dagelijks voeren wij in overleg met onze gebruikers aanpassingen door binnen ons afhangbord.

Hebben wij een afhangbord ingesteld, houden wij onze baanbeheerders op de hoogte van de belangrijkste zaken via een speciale nieuwsbrief.

– Nieuwsbrief November 2018

– Nieuwsbrief Augustus 2018

– Nieuwsbrief Juni 2018

 Nieuwsbrief April 2018

Nieuwsbrief Januari 2018

Nieuwsbrief December 2017

Extra updates met dank aan onze gebruikers!
(lees ook de nieuwsbrieven onderaan deze pagina)

  • NIEUW 11-12 Wachttijd volgende reservering. Leden kunnen dan niet direct doorhangen. Voorbeeld wachttijd 5 minuten: leden hebben afgehangen van 19:00 tot 19:45. Van 19:45 tot 19:50 kunnen zij niet afhangen. Deze melding wordt ook getoond op het Afhangbord i.c.m. de tijd dat ze weer mogen afhangen (19:50). Lees hier hoe dit ingesteld kan worden.
  • NIEUW 11-12 Mededelingen club tonen op afhangbord. Het is nu mogelijk om een kort bericht te plaatsen op het Afhangbord. Lees hier hoe dit ingesteld kan worden.
  • NIEUW 11-12 Reserveringen verwijderen door elke deelnemer. Elke deelnemer kan nu zijn/haar reservering verwijderen. Dit kon alleen door de 1e persoon die had afgehangen (hoofdreserveerder).
  • 11-12 Afhangbord terminal softwarematig extra beveiligd.  De koppeling tussen AllUnited en clubterminal werkt met random identificatie.
  • 20-11 Meldingen blokkeren eerder getoond. Indien deze vernieuwde methode wordt gevolgd, wordt de per persoon door club in te stellen melding (bijv. je hebt nog niet betaald, je hebt nog geen bardienst opgegeven) direct getoond nadat de pas door de kaartlezer is gehaald. Dit is sneller dan voorheen en voorkomt bovendien misverstanden bij het lid zelf. Lees in de handleiding hoe dit werkt.
  • 28-09 Eigen advertenties mogelijk. Dit is nu ook mogelijk voor clubs die niet de AllUnited website gebruiken. Ga naar Planning -> Instellingen -> Planningsoverzicht / Afhanginstellingen -> Wijzigen -> (bovenin) Pagina’s -> PlanbordClubAds en maak een nieuw artikel aan. Voeg foto’s toe. Let op: deze foto’s moeten bij voorkeur 1920 x 1080 pixels zijn in JPG-formaat. Als je een kleiner formaat foto upload, dan wordt deze foto automatisch vergroot naar 1920 x 1080. Dit kan niet mooi ogen.
  • 18-09 De afmeld- en waarschuw tijd aanpassen. Als leden te lang wachten met het maken van een keuze verschijnt een melding (aflopend in seconden) dat het startscherm getoond gaat worden. De afmeld- en waarschuw tijd is nu zelf aan te passen via Planning -> Instellingen -> Planningoverzicht / Afhanginstellingen -> Wijzigen
  • 11-09  Leden delen (junior, senior, allemaal) tussen AllUnited clubs op elkaars Afhangbord.
  • 24-08  1 Club, 2 Schermen. Het is mogelijk om op jullie club twee Afhangbord schermen te hebben. Er is een functie die voorkomt dat leden op hetzelfde moment dezelfde baan afhangen. Het 2e scherm kan besteld worden via de KNLTB.
  • 24-8  1 Club, 2 Parken, 2 Schermen. Bij Cream Crackers in Groningen hangt nu op beide parken ons Afhangbord waarbij elk Afhangbord alleen de eigen banen toont. Het beheer loopt wel centraal via AllUnited.
  • 24-08 Management rapportages beschikbaar. Het is mogelijk om een aantal rapportages van het Afhangbord uit AllUnited te halen. Denk hierbij aan Leden die het meest afhangen (per maand / seizoen), Tijdelijke passen wanneer gebruikt? en Baanbezetting (per dagdeel / maand /seizoen).  De éénmalige activatiekosten bedragen EUR 25,– exclusief BTW.
  •  24-08 Eigen advertenties mogelijk. Dit is nu mogelijk voor clubs die de AllUnited website gebruiken. Ga naar Website* -> Pagina’s -> PlanbordClubAds en maak een nieuw artikel aan. Voeg foto’s toe. Let op: deze foto’s moeten bij voorkeur 1920 x 1080 pixels zijn in JPG-formaat. Als je een kleiner formaat foto upload, dan wordt deze foto automatisch vergroot naar 1920 x 1080. Dit kan niet mooi ogen. *Mogelijk heb je geen rechten om de website aan te passen. Jullie systeembeheerder kan dit voor je in orde maken.
  •  23-07 Beheer via terminal mogelijk. Op veler verzoek is de functie toegevoegd om met je pasje gelijk in het beheerscherm te komen. Deze functie is vooral handig als je op de dag zelf een baanreservering (training/toernooi etc.) wilt verwijderen/wijzigen of toevoegen. Haal je pasje door de kaartlezer en klik 3x op logo AllUnited. Kies daarna voor beheer. Personen die dit moeten kunnen, moeten de functie hebben die is ingesteld via Planning -> Instellingen -> Planningoverzicht / Afhanginstellingen -> Wijzigen -> Bovenin staat Baanbeheerder functie. Meestal is de functie Beheerder Afhangbord.
  • 23-07 Instellen alléén baankeuze via Eerste vrije baan op bepaalde tijden.  Het is nu mogelijk om op drukke tijden alleen de knop 1e vrije baan te tonen. Ga hiervoor naar Planning -> Instellingen -> Planningoverzicht / Afhanginstellingen -> Wijzigen -> Verder -> knop Reserveren via baanoverzicht uitschakelen. Het is mogelijk om meerdere tijdblokken te kiezen. Bijvoorbeeld: 08:00-10:00 en 19:00-21:30. Vergeet niet op bewaren te klikken.
  • 23-07 Uitzetten knop Knop Eerste vrije baan bepaalde tijden. Ga hiervoor naar Planning -> Instellingen -> Planningoverzicht / Afhanginstellingen -> Wijzigen -> Verder -> kies voor de Knop “Eerste vrije Baan” uitschakelen. Het is mogelijk om meerdere tijdblokken te kiezen.
  • 5-06 Baanoverzicht direct beschikbaar zonder pasje door kaartlezer. Op veler verzoek kan het baanoverzicht nu ook getoond worden zonder dat het pasje door de kaartlezer gehaald wordt. Wat er getoond wordt, kan ingesteld worden via Planning -> Instellingen -> Privacy instellingen. Vanwege de nieuwe privacywet is het aan te raden deze openbare weergave op Niet tonen te zetten of alleen op Voornaam.
  • 18-05 Naamweergave op baanoverzicht.  Het is nu mogelijk om in het baanoverzicht te zien wie er op welke baan staat te tennissen. Dit kan ingesteld worden via Planning -> Instellingen -> Privacy instellingen. Kies bij de regel Afhangbord bij Ingelogde bezoekers (met pasje afhangen) voor Voornaam Achternaam.
  • 18-04 Stoppen van lopende reserveringen/slots/partijen. Vanaf heden is het mogelijk om de Stopknop te activeren op het bord. Dit kan ingesteld worden via Instellingen -> Planningoverzicht / Afhanginstellingen dan Verder. Per Afhangbordrooster kan de Stopknop geactiveerd worden door aantal minuten in te stellen na start reservering dat deze gestopt kan worden. Standaard staat deze knop uit. Alleen de hoofd-reserveerder kan een partij stoppen.
  • 11-04 Automatisch vervallen reserveringen. Je kunt er nu voor kiezen om reserveringen via de website of via het bord welke lang vooruit zijn nogmaals te laten bevestigen. Bevestig je ze niet, kun je ze automatisch laten vrijvallen voor andere zodat anderen kunnen spelen. Voor deze mogelijkheid zijn er vele instellingen.
  • 11-04 Online reserveringen via de website. Je kunt nu online reserveren via de website. Maak een pagina aan en leden kunnen banen reserveren via de website. HANDIG: Er zijn voor externe reserveringen andere instellingen mogelijk zodat je van buitenaf bijvoorbeeld 2 x mag reserveren, maar op de club onbeperkt. Ook moeten reserveringen van buitenaf worden bevestigd op de club.
  • 10-04 Vertraagtijd. Stel per baan een extra ‘looptijd’ in om naar de baan te lopen. Per baan instelbaar.
  • 10-04 Scrollen Geen banen beschikbaar? Of weten wat er eerder is gebeurd?  Je kan op het baanoverzicht zowel naar links als rechts scrollen. Oftewel terug- & vooruit kijken door de hele dag.
  • 10-04 Directe afhangperiode Binnen ons systeem is de periode in te stellen tot wanneer banen worden aangeboden om direct af te hangen.
  • 10-04 Afgehangen reservering verwijderen Het is nu mogelijk dat alle leden zelf hun afgehangen reserveringen kunnen verwijderen dus niet meer via de baanbeheerders.
  • 10-04 Extra meldingen

We kregen regelmatig te horen dat leden hun passen scande, of spelers toevoegde maar er geen banen beschikbaar waren. De reden was niet altijd duidelijk. We hebben daarom nieuwe meldingen in de terminal aangebracht zodat het voor leden duidelijker is waarom er geen banen beschikbaar zijn.

Zo krijg je nu een melding in beeld als:

– een lid een actieve reservering heeft op een andere baan;

– een lid een maximum aan reserveringen heeft bereikt;

– er niet voldoende spelers aangemeld zijn om te spelen;

– een voorgestelde reservering een kortere afwijkende speeltijd heeft.

 

  • 10-04 Iets vroeger of later knopjes  Indien je op het bord op een tijdslot klikt, maar dit is niet de juiste, kun je in pop up met de knoppen “vroeger” en “later” snel naar de juiste tijd “wandelen”. Er handig wanneer je net niet het juiste tijdslot hebt aangetikt.

Nu beschikbaar op terminal 

  • Inloggen met KNLTB passen en andere passen
  • Eerstvolgende beschikbare baan
  • Kies een baan
  • Reserveringen beheren/ wijzigen (verwijderen alleen dag van tevoren)
  • Favoriete clubgenoten tonen + snel toevoegen
  • Clubgenoten toevoegen via doorhalen pas
  • Kalenderweergave baan beschikbaarheid 
  • Definitief maken van reservering (swipe) door alle deelnemers
  • Auto uitlog

Later beschikbaar op ClubApp
(we gaan dit anders ontwikkelen vanwege vele wensen van de clubs.)

  • Via ClubApp reserveren
  • Vooruit reserveren via de ClubApp
  • Favoriete clubgenoten tonen + snel toevoegen
  • Reservering definitief bevestigen via de ClubApp op basis van IP-adres
    Tip: je kunt al wel een baan reserveren als dit via jullie website ook kan (gebruik deze link dan op je mobiel)

Toekomstmuziek

Deze winter

  • Commercieel afhangen. Niet-leden kunnen banen reserveren en betalen met iDEAL. Gekoppeld met Advantage Afhangbord! Meer info?
  • Introducees. Leden kunnen met eigen pas afhangen voor introducees. Aantal keer gratis/betaald instelbaar door club.

In 2018 opgeleverd:

  • Doorhang-tijd (gereed) Voorkomen dat leden op drukke tijden direct kunnen doorhangen
  • Clubmeldingen tonen op terminal (gereed)
  • Namen van spelers in reserveringen zien (gereed)
  • Baanoverzicht op terminal direct (gereed)
  • Uitbreiden koppeling Led-verlichting (gereed)
  • Herontwerpen reserveringen via website (gereed)
  • Banen blokken met pasje (gereed)
  • Alleen Eerste vrije baan mogelijkheid tonen op drukke tijden (gereed)
  • Introducees (gereed via tijdelijke passen)
  • Zelf extra passen koppelen aan profiel via terminal (gereed)
  • Sponsorlogo’s toevoegen (gereed)
  • Uitgebreide rapportages (gereed)
  • Automatisch annuleren van reservering (gereed)
  • Vooruit reserveren via de terminal (optie)  (gereed)
  • Verwijderen in uren i.p.v. op dag  (gereed)
  • Tijdelijke passen  (gereed)
  • Een koppeling met Led-verlichting  (gereed)
  • Reserveringen via website  (gereed)
  • Baanoverzichten weergeven op Clubsite  (gereed) -> Check de handleiding en ClubCasting  (gereed)

Veelgestelde Vragen

Algemene vragen
Kunnen wij ons afhangsysteem al eerder inzien of personaliseren?
Geef uw vragen aan AllUnited door via het aanvraagformulier. Vermeld bij de opmerkingen dat bovenstaande situatie bij uw vereniging speelt, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
Kan ik ook hallen of andere zaken zoals mijn clubhuis verhuren?
Ja, dat kan. Binnen onze applicatie kun je naast banen ook andere “locaties” toevoegen om te verhuren. Alle locaties op je club kun je beschikbaar stellen voor verhuur of reservering door specifieke groepen. Dat kan zelfs via de terminal als je bijvoorbeeld “geautoriseerd” bent om een specifiek object te reserveren.
Hoe kunnen wij eigen advertenties tonen op het afhangbord?
Dit is mogelijk. Klik hier voor meer informatie.
Kan ik mijn (sponsor)banen hernoemen?
Ja, dat is mogelijk. De namen die wij in eerste instantie meegeven, kan de vereniging zelf aanpassen bij het personaliseren.
Kunnen leden op de dag zelf hun reservering nog verwijderen?

Zolang de reservering niet reeds actief is (= afgehangen), is deze reservering nog te verwijderen. Ook is het mogelijk dat een reeds begonnen baanreservering gestopt kan worden. Beide instellingen staan in het afhangbordrooster.

 

 

Mijn pasfoto's worden niet allemaal getoond?

Er worden alleen pasfoto’s getoond zodra deze in AllUnited staan. Heb je veel missende foto’s? Neem dan even contact met ons op via een ticket.

 

Zijn trainingen en lessen meteen geblokt op de banen?
Ja. Als jij bijvoorbeeld een training aanmaakt in onze applicatie, een tennisles op baan 5, of een evenement of wedstrijd laat plaatsvinden op een veld, kan deze niet meer worden gereserveerd. Alle locatie onderdelen in onze applicatie zijn geïntegreerd.
Wordt de activiteit Padel ook uitgewisseld ?
Ja. Je kunt de activiteit padel aanmaken of meerdere activiteiten met padel waaraan je de bondsuitwisselings categorie Padel koppelt. Zodat dit wordt uitgewisseld via de nieuwe interface.
Kunnen de namen of foto's van mensen in alle reserveringen worden getoond.
Vanwege de nieuwe wet (AVG) die per maart 2018 geldt, zijn er in AllUnited verschillende instelmogelijkheden. Klik hier voor meer informatie.

Het is voor de beheerder wel mogelijk om in de backoffice van AllUnited te kijken.

.

Zijn reserveringen over meerdere locaties voor een periode te herhalen?
Dit is afhankelijk van het reserveringstype. Er kunnen beperkingen gelden (bijvoorbeeld bij afhangen), maar voor de meeste reserveringen kunnen meerdere locaties tegelijk over periode worden herhaald. Het is zelfs mogelijk om uitzonderingen te maken bij feestdagen om de reeks te onderbreken.
Zijn er mogelijkheden als onze accommodatie gedurende bepaalde periodes dicht is?

Hiervoor kunnen afwijkende roosters worden aangemaakt welke het (standaard) rooster op deze dagen vervangen.
Leden zijn niet in staat deze locaties te reserveren.
Baanbeheerders zouden deze locaties wel kunnen reserveren, bijvoorbeeld om tijdens de vakanties baanonderhoud uit te voeren. 

Starten met AllUnited Advantage
Hoe kan een terminal worden besteld?
Voor KNLTB-verenigingen zijn KNLTB en AllUnited een samenwerking aangegaan om lagere prijzen te realiseren voor de benodigde terminal. Door deze samenwerking zijn deze terminals te verkrijgen met een drietal prijskaartjes. De vereniging kan kiezen uit de jaarlijkse bedragen van € 0, € 200 en € 500. Afhankelijk van de gekozen (kosten)variant komt er ruimte ter beschikking voor de vereniging voor de eigen sponsoren.

Voor niet KNLTB-verenigingen is AllUnited een samenwerking aangegaan met Central Point. Hiervoor hebben wij een speciaal portaal ingericht waarbinnen we de benodigde apparatuur is te bestellen.
Ps vergeet niet je kortingscode op te vragen bij AllUnited.

Hoe ziet de uitrol omtrent de terminals eruit?
Een KNLTB-vereniging dient een afspraak te maken in overleg met hun KNLTB-accountmanager. De KNLTB brengt AllUnited op de hoogte van de afspraak wanneer de nieuwe terminal wordt geïnstalleerd.
Niet KNLTB-verenigingen kunnen deze afspraak via Central Point laten plaatsvinden.

AllUnited verzorgt een gratis inrichting van haar afhangbord voor de vereniging op basis van het aanvraagformulier. Vervolgens heeft de vereniging de keuze om het afhangbord zelfstandig te personaliseren of AllUnited te vragen deze instellingen betaald door te voeren.

Bij complexere afhangborden adviseren wij de vereniging om AllUnited standaard in te schakelen om de gewenste situatie te realiseren. Onder complexer kan de vereniging denken aan meerdere roosters binnen verschillende dagen en locaties, met afwijkende restricties verdeeld over allerlei geautoriseerde groepen.

Wij beschikken als vereniging al over een terminal
Het Advantage afhangbord van AllUnited werkt voor KNLTB tennisverenigingen alleen op nieuwe hardware geleverd door de KNLTB. Via jullie KNLTB accountmanager kan een afspraak gemaakt worden voor een nieuwe installatie. De reeds aanwezige ‘oude’ hardware (bruikleen) wordt vervangen door de nieuwe hardware. Indien de oude hardware uw eigendom was dan wordt deze uiteraard niet meegenomen. Vanaf de installatie kan uw vereniging gelijk aan de slag met uw nieuwe afhangbord.

Commerciële parken en niet bij de KNLTB aangesloten tennisverenigingen kunnen wel eigen hardware gebruiken. Neem hiervoor even contact met ons op.

Kan mijn eigen Led verlichting aangesloten worden?
De meeste Led verlichting werkt met het aanroepen van de API. Wij koppelen nu met Lumosa en Sport technologies. Philips is bezig met de koppeling via meshlink. Meshlink maakt in opdracht van de KNLTB een algemene interface, zodat niet elke leverancier het wiel hoeft uit te vinden.
Installatie bij KNLTB-verenigingen
Waarmee moet ik rekening houden voor en tijdens de installatie?
Naast het eenvoudig afhangen, de koppeling met de AllUnited ClubApp en de beschikking over een groter scherm, biedt het nieuwe Afhangbord de mogelijkheid om op afstand te reserveren en in het WIFI netwerk van de club je reservering te bevestigen. Daarvoor is het IP adres van je WIFI netwerk van belang bij het activeren van de ClubApp.

Ook is het nieuwe scherm een stuk groter en is er dus meer ruimte nodig. Het huidige scherm is 37 cm x 31 cm 9,5 cm (BxHxD). De afmetingen van het nieuwe scherm zijn 52,4 cm, 32,4 cm en 3,8 cm (BxHxD).

Past het nieuwe scherm niet op de huidige plek van uw Afhangbord, dan verzoeken we u om voorafgaand aan de installatieafspraak een nieuwe plek te bepalen waar stroom is (220 volt) en een ethernetkabel (UTP RJ45 met internetverbinding) ligt.

Ook als u via het scherm uw sponsors, clubnieuws en evenementen prominenter in het zicht wilt hebben, raden wij u aan een meer opvallende plek te kiezen voor uw nieuwe scherm.

Wanneer wordt mijn huidige terminal vervangen en de software geïnstalleerd?
De KNLTB Accountmanager neemt de komende periode telefonisch contact met u op om een afspraak in te plannen en een en ander toe te lichten.
Wie van de club moet aanwezig zijn bij de installatie en hoeveel tijd kost het?
Het zou het beste zijn als de Beheerder Afhangbord aanwezig is. Mocht dit niet lukken, dan iemand anders die toegang heeft tot het clubhuis. De installatie duurt maximaal een uur.
Wat zijn de kosten van het nieuwe Afhangbord?
De software valt onder je AllUnited manager pakket en is dus gratis te gebruiken.

De hardware (22” scherm en diefstal beveiligde wandbeugel) plaatsen wij kosteloos. Ook zorgen we voor de installatie en ondersteunen wij u vrijblijvend bij eventuele (technische) problemen. Alleen voor het plaatsen van clubadvertenties, -nieuws en -evenementen op het nieuwe Afhangbord vragen we een jaarlijkse vergoeding. Wenst u dit niet, dan kunt u kiezen voor de gratis variant.

Voor het nieuwe Afhangbord heeft u de keuze uit drie varianten:

  • Gratis: naast afhangen toont het scherm KNLTB nieuwsberichten (van knltb.nl) en advertenties van de KNLTB(-partners).
  • €200 per jaar: naast afhangen toont het scherm advertenties, nieuwsberichten en evenementen van uw club en de KNLTB (ieder 50%).
  • €500 per jaar: alleen uw club bepaalt de advertenties, het nieuws en de evenementen  die er op het scherm worden getoond.

De KNLTB installeert in eerste instantie de €200 variant bij alle verenigingen. Zo kunt u enige tijd vrijblijvend kennismaken met het nieuwe systeem. Tot 1 april 2018 kunt u bepalen of u toch liever kiest voor de €0 of de €500 variant. Wilt u de €200 variant blijven gebruiken vanaf 1 april 2018? Dan hoeft u niets te doen. In april factureren wij de €200* of €500*, afhankelijk van uw keuze.
* Exclusief 21% BTW.

Krijg ik voor het nieuwe Afhangbord een contract en hoe zit het met het huidige contract?
Ja, u krijgt van uw KNLTB accountmanager een nieuw contract toegestuurd dat is afgestemd op de vernieuwde keuzes en gebruiksmogelijkheden van het Afhangbord. Daarin gaan we in eerste instantie uit van de €200 variant omdat dit bedrag overeenkomt met de jaarlijkse kosten van uw huidige Afhangbord. U heeft tot 1 april 2018 de tijd om alsnog te kiezen voor de €0 of €500 variant.
Worden de huidige instellingen en data van mijn afhangbord meegenomen?
Nee, deze instellingen en data dien je zelf op voorhand opnieuw in te stellen. AllUnited zal een standaard indeling klaarzetten aan de hand van ons aanvraagformulier, maar moet daarna zelf nog aangepast worden.
Wie komt het nieuwe Afhangbord monteren en installeren?
Voor de montage van het scherm en de installatie van de software werkt de KNLTB samen met een gespecialiseerd bedrijf.
Mijn club maakt gebruik van de bardienstplanner in het huidige Afhangbord
De bardienstplanner wordt in de nieuwe situatie aangeboden binnen AllUnited en niet meer zoals u gewend bent binnen het Afhangbordpakket.
Krijgt onze vereniging uitleg over de werking van het nieuwe Afhangbord?
AllUnited zorgt tijdig voor een duidelijke uitleg voor de Beheerders Afhangbord.
Wat gebeurt er als mijn scherm kapot gaat?
Voor de hardware heeft de KNLTB een garantie van vijf jaar afgesloten. Mocht uw scherm bij normaal gebruik binnen vijf jaar kapot gaan, dan vervangen wij uw scherm kosteloos. Wij gaan ervan uit dat uw vereniging het scherm tegen diefstal en misbruik verzekert. Bij diefstal of schade door misbruik brengen wij de kostprijs van het scherm en de plaatsingskosten in rekening.
Hoe zorg ik ervoor dat onze leden weten hoe ze het nieuwe Afhangbord gebruiken?
Testen die AllUnited heeft uitgevoerd wijzen uit dat het systeem erg eenvoudig te gebruiken is. Het wijst zich allemaal vanzelf. De poster met de flowchart onder aan deze pagina kan gebruikers helpen.

Technische veelgestelde vragen

Kijk voor de technische veelgestelde vragen over het afhangbord in de handleiding van je AllUnited systeem. Staat je vraag daar niet bij? Schiet dan een ticket in.

Tips voor de uitrol

Gebruik de handige afhangposter

Laat de leden kennismaken met de nieuwe afhang-oplossing met deze handige poster. Download hem hier, en print hem bij voorkeur in kleur uit op A3 formaat.

Kondig het nieuwe bord tijdig aan op de website van de club

Geef aan per wanneer de leden de nieuwe oplossing kunnen verwachten. Dat voorkomt verassingen.

Share This